Burde sendt sms før jeg ringer tror jeg

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Haha.

Uansett hvem jeg ringer nå så tror de at fødslen er i gang eller at jeg har født. :-P

Må begynne å sende en sms først: Hei. Jeg skal ringe deg om to minutter. Ingen panikk. Jeg har ikke født og kjenner heller ingenting til fødsel.

:-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ha ha.. Skal si server mange som venter på babyen din! Koselig da

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat sånn er det her også, jeg må begynne alle samtaler med, hei, nei jeg har ikke født...

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Akkurat sånn er det her også, jeg må begynne alle samtaler med, hei, nei jeg har ikke født...

Hahaha! Samma her.

Mamma svarer med: JAH, SKJER DET NOE??????

Eh, hallo til deg også. Nei, ringte bare for å høre om dere trenger hjelp til noe i flyttinga...

:-D

Hahaha! Samma her.

Mamma svarer med: JAH, SKJER DET NOE??????

Eh, hallo til deg også. Nei, ringte bare for å høre om dere trenger hjelp til noe i flyttinga...

:-D

Og så er neste spørsmål.. Noe tegn til fødsel da???
Eh nei... Men sist bare begynt den så vet jo aldri.....

Haha :) kjenner meg veldig igjen. Ringte til pappa i dag, og han svarte først ikke på telefonen fordi de hadde vært ute på fest i går. Så plutselig ringer han heseblesende tilbake å unnskylder seg med at han sov, og om at alt er i orden :) Stakkars, hadde bare et enkelt spørsmål jeg da :)

Syns det "verste" er spm om jeg kjenner noe til fødsel enda jeg :p jeg vet ikke, jeg tror ikke det?? Jeg har aldri født før så jeg vet da fanken ikke helt hva det er jeg liksom skal kjenne etter?? Kynnere som gjør litt mer vondt enn vanlig + tak i ryggen = rier?? Jeg aner ikke jeg vel :p! Får bare smøre seg med tålmodighet folket rundt oss også, baby kommer når baby kommer :p har belaget meg på overtid :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja. Jeg sender bare sms til pappa og mamma nå. Så ringer de som regel opp igjen . :-P pappa får helt hjertet i halsen når jeg ringer nå. Så måtte bare kutte det ut.

Heheh, jeg fikk melding av hun ene søsteren min hver dag føre fødselen jeg, på om det skjedde noe :P Og 2 dager før jeg fødte, så dro hun meg ut på en lang gåtur i et håp om at det skulle sette igang noe :P Og mamma spurte meg flere ganger hver dag på om det skjedde noe :P Veldig glad for at jeg er ferdig med det maset nå :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Heheh, jeg fikk melding av hun ene søsteren min hver dag føre fødselen jeg, på om det skjedde noe :P Og 2 dager før jeg fødte, så dro hun meg ut på en lang gåtur i et håp om at det skulle sette igang noe :P Og mamma spurte meg flere ganger hver dag på om det skjedde noe :P Veldig glad for at jeg er ferdig med det maset nå :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Haha! Herregud. Ja, heldigvis slipper jeg det da. :-P

Heheh :P Men gåturen og litt sengekos hjalp da :D tok en litt lang gåtur dagen etter også, og da begynte jeg å lekke fostervann gitt, så ble satt igang dagen etter :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp