Burde jeg være bekymret?

Lizz83

Gift med forumet
Jeg har ikke lagt på meg noe?? Gått ned en kg! Sist gang så veide jeg 5 kg mer på denne tiden her i sv.skapet. Jeg har litt å ta av så det er sikkert ingen fare og jeg spiser mye fisk sånn at mini får i seg omega3. 

nei :) mange opplever å miste vekt i begynnelsen av svangerskapet. Så lenge du spiser godt og sunt, så har den lille det bra :) Jeg har også litt ekstra og ta av, og har lagt på meg under 1 kg - er i dag 18+5. Gjennomsnittet legger på seg 5-6 kg på denne tiden, så da kan man si at jeg har gått ned 5 kg (ser jo jeg er blitt tynnere enkelte plasser). Men jeg vet med god samvittighet at jeg spiser godt og næringsrikt, og jeg beveger meg. Om du bekymrer deg, så ta det opp med lege eller jordmor :)

Okei :-) Skal til jordmor om en uke så hun kan sikkert si litt om det uansett. Regner med at jeg får sikkert noen kg ekstra uansett om jeg vil eller ikke 

naah, ikke bekymret.. Jordmor sa til meg at jo mer man har ekstra, jo mindre trenger en å legge på seg.. Jeg er fortsatt 2 kg lettere enn startvekt.. jeg syns bare det er bra! =)

Back
Topp