Burde jeg være bekymret??

*IdaTherese*

Elsker forumet
Er det flere som har babyer som blir helt borte til tider? Når snuppa mi er trøtt går øynene alle veier og hun ser rett og slett helt fjern ut[:-] Øynene ruller liksom bak i hodet og det ser ut som om hun drømmer. Men så er hun plutselig seg selv igjen om ser rett på oss. Helsesøster sier det er normalt at nyfødte lager mye rare grimaser osv, men jeg blir uansett redd for at det ikke er normalt. Håper noen har betryggende ord[X(]

Kaspar er akkurat slik han også [:)] Rett før han sovner av, ruller han også med øynene, og kan bli "normal" igjen, for så å rulle med øynene på nytt [:)] Trur ikke du skal bekymre deg.

Det høres ganskeu ut som lille-jenta mi.

Kan se helt fjern ut i blikket, og plutselig ser man at hun fokuserer igjen elelr "kommer tilbake".

:) Tror de bare tar seg en liten pause jeg, uten å lukke igjen øya.

Ok, det var godt å høre! Utrolig godt å ha dere altså, jenter[:D]

:) Godt å ha forumet og damene her ja så man kan spørre og bli beroliget. :)

ORIGINAL: Windy

Absolutt![;)]

ORIGINAL: *IdaTherese*

ORIGINAL: Windy

Absolutt![;)]

Jepp [:D]

snuppa er helt lik hu også ;)

Samme her. Er normalt. Tror det kalles for REM eller no. Det er vel lett søvn eller no er det ikke? Husker ikke.. Men det er i allefall ikke farlig [:)]

samme her he he,. plutselig ser jeg bare det hvite i øynene til liam for han vrenger de bak.. også går de i kryss og det som er he he, er nok helt normalt, de har ikke kontroll enda[;)]

Tror nok det bare er at de holder på å sovne, også bare våkner de til igjen, for har da sett barn i mange aldre gjøre dette :) Prøver å tviholde øynene oppe ;)

Hehe, er slik her også.[:)]

ORIGINAL: *Solsikke*

Hehe, er slik her også.[:)]

ORIGINAL: Christine...

Akkurat likt her og[:)]

Back
Topp