burde jeg ta hu til lege?

3nydeligesmå

Forumet er livet
linnea kaster opp som bare det, og andre veien.. hu sovner stort sett hele tia, og er veldig slapp å bleik.. det begynte i dag. ikke noe særlig feber..
 
burde jeg vente til i morgen elelr over helga for å se hvordan hu er_? eller er det noe lege burde se på?
 
Jeg ville ha ringt å snakka med de i alle fall - kan jo være de vil se på henne. Uansett ekkelt når de er så små med diare.
 
Nå har jeg ikke barn selv (bare i magen[;)]), men jeg ville ringt legekontoret og spurt de som jobber i ekspedisjonen. Selv om de ikke er leger, så kan de ofte svare på om man kan vente noen dager eller bør komme  til lege med en gang. Er de i tvil, setter de deg over til legen, evt. du blir bedt om å ringe legen direkte i hans/hennes tlf.tid
 
da har jeg sendt melding til legen, det gikk ikke ringe. (bytta sted å no greier) så da får jeg bare vente å se hva de sier. takk for svar jenter
 
Her er det akkurat det samme!Ikke noe moro altså....
Var i kontakt med HS i går og spurte om de hadde noen tips og råd,ta en tlf dit da vel?
 
Det hun sa til oss var bla det viktigste er å få i de drikke.
Halvbland farris og eplejuice(det falt veldig i smak her)
Blåbærsaft,er bra for magen(hun likte det,men i dag kom det opp igjen)
Lag gulrotpurre med litt salt i og gi henne,det har snuppa her også beholdt da hun har fått det.
Har også fått i henne litt tørt brød,da hun har virket veldig sulten.
 
Fikk også beskjed om å ikke gi mme og grøt(tror det var pga.diare)
Men det viktigste er drikke,selv om jeg veit det ikke er lett å få de til å drikke.
 
Håper det var noe til hjelp iallefall!
 
Lykke til!
 
Glemte å skrive at hvis du ammer var det bare bra!
 
ORIGINAL: scorpio

Glemte å skrive at hvis du ammer var det bare bra!

 
takk for mange flotte råd. alt skal prøves.. ammer litt, men hu har ikke villet ha til nå.. prøve igjen etterpå.
 
fått time hos legen 14.45 så da får jeg bare håpe at det er vanlig omganssyke som går fort over
 
Back
Topp