Burde jeg si i fra i barnehagen??

gira

Forumet er livet
Vi hadde skrevet opp på ferielista i bhg at Noah skulle komme i dag
og i morgen i barnehagen.
I morgen er det åpent til 12, men i og med at vi begge skal på jobb
så sa jeg at han kom og at vi heller skulle gi beskjed hvis vi fikk ordna barnevakt.

Så i morgest så kommer de to som var på jobb og sier at de begge hadde
fått fri i morgen!??! For det var ingen barn som kom..........[8|][>:]øøøøh, næhei tenkte
jeg og sa at jeg trodde 100% sikkert at jeg hadde kryssa for at Noah kom?
Hun ene fant ikke lista og sa bare at de hadde fått beskjed om at de fikk fri........

Hva skal jeg si? Tingen er det at sambo kan ha Noah med seg på jobb fra 9-12, ikke
heldig løsning men det går greit. Og ikke er det andre barn i barnehagen i morgen.........

Men skal jeg ta kontakt å gi beskjed til styrer?
Det vi kunne risikert var å komme til stengt bhg i morgen[8|][8D]
Hva ville dere gjort??

(takk for at du leste dette laaaaange innlegget)[;)]

Ja jeg hadde gitt beskjed, uansett. Men samtidig sagt at det ikke var noe problem. Alle kan gjøre feil.... [:)]

Jeg tror faktisk at jeg ville sjekket det opp med styreren....
Har dere krysset av for at han skulle i barnehagen i morgen, er det en stygg feil de har gjort....

Men jeg hadde nok heller ikke ønsket at Morgan skulle være i barnehagen alene....[:)]

Men dette hadde vært en prinsippsak ifra min side[;)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Har dere krysset av for at han skulle i barnehagen i morgen, er det en stygg feil de har gjort....

Men jeg hadde nok heller ikke ønsket at Morgan skulle være i barnehagen alene....[:)]

ja akkurat slik jeg også tenker!
Vil ikke at han skal være alene der, men samtidig så har jeg kryssa for at han kommer[&:]

ORIGINAL: gira

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

ja akkurat slik jeg også tenker!
Vil ikke at han skal være alene der, men samtidig så har jeg kryssa for at han kommer[&:]

Veldig kjipt om dere hadde kommet til låst dør.....[&:]
Og siden de ikke finner lappen, da har du dessto større grunn til å ta det opp med styreren.

Ta det opp på en grei måte, så får du nok en grei forklaring også....
Slikt skal ihvertfall ikke skje....[:)]

Ville sagt i fra jeg, de kan ikke gjøre sånne feil, ikke alle kan ta med ungen på jobb og en av dere måtte da tatt fri og mistet lønn for det da..

Det ville jeg absolutt ha gitt beskjed om, det der er en alvorlig glipp mener jeg!

Enig i de andre her;

om de skal ha fri, bør de jo kunne vise til alle lappene, og da hjelper det lite at de ikke finner lappen deres!
Kanskje er det flere også, som har krysset av for at de kommer, men at lappen har blitt borte? Så ikke sikkert dere er de eneste.

Jeg ville sagt fra, så er de obs på det til en annen gang.
Og dere har jo faktisk rett til å ha barnet deres der, selvom han evt skulle bli den eneste.
Dere betaler jo for barnehageplassen!

Håper det ordner seg! [;)]

ORIGINAL: Grete71

Ja jeg hadde gitt beskjed, uansett. Men samtidig sagt at det ikke var noe problem. Alle kan gjøre feil.... [:)]

ORIGINAL: mamsemor

Enig i de andre her;

om de skal ha fri, bør de jo kunne vise til alle lappene, og da hjelper det lite at de ikke finner lappen deres!
Kanskje er det flere også, som har krysset av for at de kommer, men at lappen har blitt borte? Så ikke sikkert dere er de eneste.

Jeg ville sagt fra, så er de obs på det til en annen gang.
Og dere har jo faktisk rett til å ha barnet deres der, selvom han evt skulle bli den eneste.
Dere betaler jo for barnehageplassen!

Håper det ordner seg! [;)]

Back
Topp