Burde jeg si det?

Jaybird

Gift med forumet
Skal på intervju i morgen. Er snakk om en sommerjobb som ikke varer lenger enn til 1.august. Bør jeg si at jeg er gravid? Har også intervju med adecco på onsdag.

Har jo mista et par ganger, så syns det er litt kjipt å ha sagt det, for å så måtte ta det tilbake. Men allikevel, så kan det kanskje være greit å si det.

Please help a little Jaybird;)

Jeg hadde ikke villet gjort det[:)] For selv om det ikke er lov, så kan det jo hende at de utelukker deg, finner på en annen grunn til at du ikke får jobben osv. Men du må nesten finne ut det selv, sånn til syvende og sist[:)]

Jeg ville ikke ha sagt det, de har ikke rett på å vite det. Og de har faktisk ikke lov å spørre om du er gravid på intervju lært jeg av nav.

Du kan jo risikere å ikke få jobben hvis du sier det, selv om de ikke har lov til det så er det vanskelig for deg og bevise at det var derfor du ikke fikk jobben. Forsto du hva jeg prøvde å si? Ble litt rotete...hihi[:)]

Jepp, forsto deg[:D].
Tror jeg dropper å si det. Får heller si at jeg ikke skal ha altfor fysisk arbeid pga ryggen min. Da lyver jeg i hvertfall ikke[:)].
Samtidig så er jeg jo så kort at hadde jeg ikke vært prøver, så kan det hende jeg ikke hadde visst det enda=)

Takk skal dere ha, jenter!!!

Big hugz fra Jay!

ORIGINAL: mokkenikke88

jeg hadde ikke sakt noe... 

Jeg fikk tilbud om ny jobb på fredag.. Begynner i spetember. Har ikke sagt at jeg er gravid.. Kommer ikke til å si det før jeg begynner heller.. 

jeg ville ikke sagt det.

ORIGINAL: *Knøttet*

Jeg fikk tilbud om ny jobb på fredag.. Begynner i spetember. Har ikke sagt at jeg er gravid.. Kommer ikke til å si det før jeg begynner heller.. 

Jeg bare lurer, men hvordan har du tenkt å gjøre det da? Skal selv søke etter en jobb til, de trenger ikke folk før i slutten av Juli. Men er litt usikker, da kommer jeg til å ha mage. Litt "dumt" å begynne i ny jobb med en mage når de ikke vet det... eller er det bare jeg som tenker slik...[8|]

Trenger ikke svare hvis du ikke vil[;)]

jeg ville heller ikke ha sagt det [;)] good luck jaybird!

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Jeg bare lurer, men hvordan har du tenkt å gjøre det da? Skal selv søke etter en jobb til, de trenger ikke folk før i slutten av Juli. Men er litt usikker, da kommer jeg til å ha mage. Litt "dumt" å begynne i ny jobb med en mage når de ikke vet det... eller er det bare jeg som tenker slik...[8|]

Etter det jeg har lest så trenger man ikke å si noe til arbeidsgiver før 3mnd før man går ut i permisjon. Kan jo hende sjefen blir snurt, men sånn er reglene^^

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Etter det jeg har lest så trenger man ikke å si noe til arbeidsgiver før 3mnd før man går ut i permisjon. Kan jo hende sjefen blir snurt, men sånn er reglene^^

Ok, men magen viser jo etter en stund tenker jeg[;)] Jeg hadde følt meg litt dum å møte opp første dag på jobb med stor mage liksom. Men må man så må man, jeg håper bare jeg får en til jobb før magen viser mye[:)]

Back
Topp