MiniPuselabb
Elsker forumet
Jeg var inne på sykehuset 25 desember! med vann avngang! Da mente de at det var bare "litt" av vannet som hadde gått så jeg ble sendt hjem igjen. 3 juledag kl 7 på morran fikk jeg sterke rier! Så min lille Louise ble født 27 desember! etter fødslen hadde jeg høy feber og infeksjon i kroppen. dagen etter fødslen begynnte de og gi meg antibiotika rett i blodet. Jeg fikk en utskrapning pg rester av morkaka. (UTEN NARKOSE!!! AU AU AU!!!) de tokk UL av magen min for og se om det var mer igjen. de så ett lite område, men de var ikke sikkre på om det var blod eller morkake. noen timer etter utskrapningen kom det et stort stykke med morkake ut! etter tre dager på sykehuset fikk jeg lov og dra hjem. de mente det ikke var mer morkake i livmoren min.
Etter fødesel så de ikke på morkaka! de spurte om sambo ville se den, han sa nei... Så de bare kastet den i søppla uten og se nøye på den!!!
3 uker etter fødselv ble det sykehuset på meg igjen! CRP på 200!! da fikk jeg igjen antibiotika i blodet! Narkose og orgentlig utskrapning! men detta har gitt meg så sykt mye udødvendig stress! jeg mistet nesten melken min! Og alt var utrolig slitsomt! Sambo måtte ta seg fri fra jobben! (som han nettopp fikk i januar)
Når jeg fikk papirene fra sykehuset sto det at jeg fødte hele 57 timer etter vannavgang!!! det er jo ikke lov! ikke rart morkake mi gikk i oppløsning!
Burde jeg kreve erstatning? hva hadde dere gjort?
Etter fødesel så de ikke på morkaka! de spurte om sambo ville se den, han sa nei... Så de bare kastet den i søppla uten og se nøye på den!!!
3 uker etter fødselv ble det sykehuset på meg igjen! CRP på 200!! da fikk jeg igjen antibiotika i blodet! Narkose og orgentlig utskrapning! men detta har gitt meg så sykt mye udødvendig stress! jeg mistet nesten melken min! Og alt var utrolig slitsomt! Sambo måtte ta seg fri fra jobben! (som han nettopp fikk i januar)
Når jeg fikk papirene fra sykehuset sto det at jeg fødte hele 57 timer etter vannavgang!!! det er jo ikke lov! ikke rart morkake mi gikk i oppløsning!
Burde jeg kreve erstatning? hva hadde dere gjort?