Burde jeg ringe legevakten?

Cicci79

Glad i forumet
Jeg datt akkurat på rompa inne på gulvet. Burde jeg ringe legevakten og høre om jeg skal komme inn? Kjente at den lille sparket rett etterpå. Hva hadde dere gjort?

Nei jeg hadde ikke ringt, men klart jeg hadde fulgt med utover kvelden om jeg merker spark Følg magefølelsen din, den er aldri feil for deg.

Jeg hadde heller ikke ringt, men også fulgt med utover kvelden om den lille sparker som normalt :) 

Jeg datt ned ei hel trapp når jeg var 31 uker på vei i forrige svangerskap. Ringte føden, og jeg fikk komme inn, men di sa at d ikke var nødvendig. Meeen hadde jeg ramla på magen måtte jeg ha kommet inn umiddelbart. Men hvis du føler at du vil ringe til legevakten, så gjør det. Ring heller en gang for mye enn en gang for lite! ...har morkaka løsnet, så merker du det ikke liksom..

Jeg hadde ikke ringt, tror jeg. Det kommer ann på hvor hardt du føler du slo deg?
Så lenge du ikke begynte å blø så tror jeg det går bra. Følg med på om mini sparker du. Føler du deg usikker, så må du jo bare ta en telefon og høre :-)

Hvis du datt hardt så ville jeg nok kanskje vurdert det. Hvertfall sett det ann. For morkaka kan jo løsne. Jeg datt på ryggen i et trapp forrige svangerskap, og da ville de ha meg inn med en gang, og jeg måtte bli der til overvåkning langt uti natta.

Eg hadde ringt å gitt beskjed om det i tilfelle det kan skje noe gale for da vet de om deg om du må inn :) har nok helt sikkert gått bra, men når det gjelder dette så er det bedre med en Tlf for masse enn for lite :)

Back
Topp