Burde jeg ringe lege?

Ja huff[8|] Er jo ikke mye ant jeg kan gjøre enn å vente å se. Synes det var rart at damen inne på legekontore kunne si sånt uten å at en lege fikk undersøkt meg,, men men.. hvordan er det når man sa? mister man symptomene på graviditet?

Jeg kan jo fortelle om hvordan min sa var.

Jeg begynte på en mandag og få brun utflod.. dette stoppet ikke..(skal også si at jeg hadde HØY feber og var kjempe dårlig) holdt på i 3-4 dager også kom det rødt blod.. akkurat som mensen på en måte.. også den 6 dagen våknet jeg med kramper i magen..
klarte ikke å stå eller noe.. blødde kraftig og det stoppet ikke..

da mistet jeg.. etterpå var det akkurat som en vanlig mens.. [&o]

men hvis det har gått fra å være blod til brun utflod går det nok bra skal du se[:)]
veldig viktig at du slapper mye av.. ikke belaste kroppen for noe.. sov så mye du bare klarer [:)]
jeg har selv hatt brun utflod denne gangen men det har stoppet liksom.. hatt det 3-4 ganger tror jeg.

Har det stoppet nå? eller er det hver gang du er på do?
legen kan desverre ikke gjøre noe fra eller til.. det sa det iallefall til meg [8|]

syns ikke du skal ta noen sorger på forskudd.. det er mange som blør og har brun utflod i svangerskapet..

masse lykke til :) krysser alt som kan for at det skal gå bra :)))

takk for at du fortalte om din.. Det er sluttet nå, nå har jeg bare utflod men det er vanlig med min kropp. Skal prøve å ikke ta sorgen på forskudd. idag har jeg vært både kjæmpe trett å kjmpe kvalm. så håper bare det var en ufarlig svangerskapsblødning. men er litt "skummelt" tør liksom ikke glede meg like mye nå. Men er ikke noe annet å kjøre enn å vente å se om alt går bra [:)] Så skal slappe av å kose meg, om ikke anna må jeg årne meg sykemld da det er tunge løft på min arbeidsplass.

Jeg ville ringt med en gang. Det gjorde jeg selv da jeg fikk blødning i desember i fjor. Da ringte jeg og forlangte å få en ultralyd. Det fikk jeg etter 1 times mas over tlf, og der var mistanken min sann. Jeg hadde en utskrapning dagen etterpå!

Men det kan jo heldigvis være helt normalt. Satser på det. Lykke til!

Eller så kan du ringe føden må nærmeste sykehus, de er som regel veldig behjelpelige! Du får forlange en akutt time hos fastlegen i morgen. Og jeg tror og du har rett på UL ja, for å være helt sikker! Ikke sikkert du har mistet, skal krysse fingrene for deg! [:)] Lykke til!

Back
Topp