Burde jeg ringe lege?

sola89

Forelsket i forumet
Begynt å blø i dag [&:] sns dere jeg burde ringe lege eller vente? er det slik at vi jeg sa vil kroppen fikse det selv siden jeg bare er 6 uker på vei??

hvis det er levret blod ville jeg ringt legen... Om ikke annet for å få roet tankene litt..
Jeg har hatt mange blødninger, men det har bare kommert i form av brunt utflod... Dersom det blir en mer menslignende blødning er det nok greit å få sjekket det!

For å si det sånn. Det er bedre å ringe de for mye enn for lite. Det er jo ikke noe som kan gjøres fra eller til på dette stadiet, men det er greit for sin egen del å vite hva som skjer! [&:]

Huff er så ekkelt. håper virkeli spiren sitter enda. Blør helt rent uten klomper, trur jeg må se det ann til i mårra, så ringer jeg legen å hører da, er så sent nå at jeg får vel ikke time. men kjenner jeg gruer meg masse til å ringe er så redd før å ha mistet. Denne spiren var så ønsket.

Det begynte med litt brunt utflod men nå er det mer fersk blod, men har ingen mage smerter.. Trur jeg hadde ringt legen men er så redd for å få beskjeden om at jeg har en SA..

Angående dette med legevakt og tidlig svangerskap. Det er ingenting de kan gjøre, utenom å ringe opp til gynavd på sykehuset og høre om det finnes ledig time. Jeg har fått streng beskjed av gynavd og vakthavende gyn på vårt sykehus at dersom jeg blør så skal jeg ringe DIREKTE til akuttavdelingen og forklare saken. Dersom jeg blør på dagtid skal jeg ringe fastlegen.

Og av erfaring, dårlig erfaring som noen av dere kanskje husker, så holder jeg meg LANGT unna legevakten!

Jeg har hørt fra vår forrige SA av fastlegen min, at man kan kreve UL for å få ett endelig svar.

Så jeg syntes du skal kjøre på og ikke gi deg!! Det kan hende det er en vanlig svangerskapsblødning, så prøv å ikke tenk kjelleren med en gang. Jeg vet hvor vanskelig det er, men prøv å hold ut frem til du får ett endelig svar.

Fortell hvordan det gikk da!!

er så godt å ha dere her inne på babyverden. det hjelper på, mye. [:)] skal ringe legen i morgen jeg så får jeg det sjekket ut. er jo bedre å vite enn å være i den uvistheten jeg er i nå.

ORIGINAL: sola89

er så godt å ha dere her inne på babyverden. det hjelper på, mye. [:)] skal ringe legen i morgen jeg så får jeg det sjekket ut. er jo bedre å vite enn å være i den uvistheten jeg er i nå.

Jeg håper det ordner seg! [:)] Skal krysse det jeg har å krysse jeg! [:D]

krysser fingrene for at alt er bra :)

Masse masse lykke til.
håper spiren klorer seg fast og blir der til feburar..
krysser fingrene for at du kommer med gode nyheter i morgen [:)]
mange som har blødninger når egentlig mensen skulle vært der [:)]

Ja har vært en lang dag me mye tanker. så kjenner jeg gleder meg litt til jeg får ringt legen slik at de kan gi meg et svar. takk :) Håper å spiren klamrer seg fast.

Har du snakket med legen?? [8|]

Ringe legen idag men ingen svar[:@] så har de sånn at man kan bestille timer på sms, så skrev jeg gravid med blødning som et hint slik at de kan vurdere hvor fort jeg får time. Eneste jeg fikk til svar på sms da var at de skulle sitte meg opp på time når de fikk tid. å har ikke hørt noe i dag. kjenner jeg er litt frustrert, kanshe jeg ringer legevakten heller. men skal på jobb nå 15.30. men noe så fortvilende.

Det er vel gått mer over til brunt utflod, gjorde det i går på kvelden også. jeg bare håper så inderlig at det blir en februar baby..

Idag ringte ei av damene på legekontoret meg opp.. hun sa jeg skulle se ann situasjon å ta det med ro. hvis jeg fikk smerter å begynte å blø igjenn skulle jeg ringe. Rart at hun egentli ikke satt meg opp på legetime. men er vel ikke mye de kan gjøre.

Back
Topp