Burde jeg ringe føden?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Idag ble jeg skikkelig skremt når jeg så magen min, den har blitt kjempeliten!! Ser jo ut som jeg er 20 uker på vei igjen, og ser ikke gravid ut. Kun kjent bevegelse to ganger tidligere idag... Føler det er lite å ringe føden for, men rr litt redd...

Er du bekymret, så ringer du:) så tar de en avgjørelse på om du skal komme inn på sjekk. Heller en gang for mye enn en gang for lite:) lykke til:)

Enig med Ønskerbaby her :) Skader ikke å ringe, så slipper du bekymringene :)

Er du bekymret, så ringer du:) så tar de en avgjørelse på om du skal komme inn på sjekk. Heller en gang for mye enn en gang for lite:) lykke til:)

signerer den ;)

Huff da, hvordan går det?

Heia, så snille dere er. :-) var på føden, og tok sparketest samt ul. Bebis var litt liten og hadde bittelitt ujevn puls, så skal på ny kontroll om noen uker for å sjekke at han ikke blir enda mindre. Grunnen til at jeg ikke kjente så mye var at han hadde lagt seg i bekkenet og at han sparte litt krefter. Men alt i alt så er han likevel en aktiv liten gutt, så jeg sier meg fornøyd. :)

Godt du fikk sjekket opp i det og at de passer på dere begge :)

Så bra du dro inn og får sjekket opp i det, mye bedre med to ekstra kontroller enn å gå å bekymre seg :)

Back
Topp