Burde jeg ringe fødeavd??

liten_09

Flørter med forumet
Er 37 uker i dag.. Jeg har i dag kjent veldig lite liv.. Har ikke kjent noe som jeg virkelig vet er babyen.. Jeg er også veldig hoven i kroppen og veldig trøtt.. Blir litt bekymra bare, ei venninne av meg mista barnet helt på slutten av svangerskapet for et par mnd siden:(

Er du bekymra er det bare å ringe, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Man skal ikke gå å bekymre seg.

Jeg ville ha ringt føden om jeg var deg, er ikke bra at du sitter å bekymrer deg!

Dessuten er det jo bedre å ringe en gang for mye..

ORIGINAL: T.Js mamma

Er du bekymra er det bare å ringe, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Man skal ikke gå å bekymre seg.

Ring føden du[:)] Det hjelper nok å komme inn til en sjekk

Ring du!
Man skal ringe ved forandring i bevegelsesmønsteret så om ting ikke har vært som de pleier anbefaler de at du ringer...

Du SKAL kjenne en eller annen form for liv hver dag!! Jeg var inne til sjekk flere ganger, og fikk denne beskjeden hver gang! Om jeg så ringte hver dag, ville de ha meg til sjekk hver dag! Skal og ringe ved forandring i bevegelsesmønsteret!
Alt er nok i skjønneste orden skal du se![:)]

[:)]Da har jeg vært på sjekk og alt sto bra til[:)] Lå med ctg i 20 min men jeg kjente fortsatt ingen bevegelse,selv om den viste det.. Fikk også¨en ultralyd og alt er supert,jippi[:D] Og hodet har festa seg:) Har ikke så stor mage,så pleier og kjenne liv ofte.. Men nå etter jeg kom hjem kjenner jeg han godt inni der:) Takk for alle svar!

ORIGINAL: sol88

[:)]Da har jeg vært på sjekk og alt sto bra til[:)] Lå med ctg i 20 min men jeg kjente fortsatt ingen bevegelse,selv om den viste det.. Fikk også¨en ultralyd og alt er supert,jippi[:D] Og hodet har festa seg:) Har ikke så stor mage,så pleier og kjenne liv ofte.. Men nå etter jeg kom hjem kjenner jeg han godt inni der:) Takk for alle svar!

ORIGINAL: babyensmamma

Ring du! [:)][:)]

ORIGINAL: sol88

så flott!!!!![:D][:D][:D][:D]

Back
Topp