Burde jeg ikke kjenne liv i uke 17?

Plutselig blir vi 5.

Flørter med forumet
Jeg er i uke 17 med mitt tredje van, men har enda ikke kjent noe liv. Burde jeg ikke ha kjent det nå? Jeg var på ultralyd i uke 13, og alt var fint- men nå blir jeg bekymra!

Nei ikke nødvendigvis. Er mitt tredje og. Jeg kjenner ikke noe. Er 15 uker.

Det er vel fortsatt ganske tidlig? Når begynte du å kjenne liv i de to andre svangerskapene?

Kommer litt ann på hvor morkaka ligger tror jeg. Jeg hadde morkaka foran de to forrige gangene, og kjente ikke liv før uke 19/20. Nå ligger den bak, så tror kanskje jeg vil kjenne liv tidligere denne gangen.

Om morkaka ligger foran tar det litt lenger tid.. sa de ingenting om det på ul? Det er greit å vite om syns jeg for da forventer man ikke liv tidlig... :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg er i uke 17 med mitt tredje van, men har enda ikke kjent noe liv. Burde jeg ikke ha kjent det nå? Jeg var på ultralyd i uke 13, og alt var fint- men nå blir jeg bekymra!

Med førstemann kjente jeg liv i uke 19... Og har venninner som har kjent senere enn det. Er jo veldig individuelt! Denne gangen merket jeg noe i uke 15/16.

*Venter #2 i januar 2014*

Jeg er også i uke 17. Kjenner ikke liv, men var på ul for 5 dager siden. Jenta sparket å var veldig aktiv i magen, men jeg kjente ikke noe.

Det kommer jo veldig an på åssen babyen ligger også , soarker den innover er det ikke så lett å kjenne :-) alt er nok sikkert i skjønneste orden :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

når du har sett levende baby etter uke 12 er sjangsen minimal for at noe skal vere galt. ikke bekymre deg bare kos deg. du kommer fort nok til de sparkene hvor ungen plasserer tæra mellom ribbena dine og trykker til allt den kan :D eller driver kickboksing med blæra di ^^
her er jeg sikker på at jeg kjenner liv daglig nå er i uke 18 midlertidig navn er turbotrollet ^^

Kusine mi kjente ikke liv før helt i slutten av 2. trimester, og jeg har hørt at rund uke 20 er helt vanlig. Selv kjente jeg liv tidlig forrige gang, men har ikke kjent noe enda denne gangen.
Du kan nok slappe helt av :)

Back
Topp