Burde jeg dra å få sjekket ut dette?

Bby08/21

Andre møte med forumet
Beina mine har vært veldig hovne i noen uker nå, men plutselig i går så jeg en markant forandring, jeg har ligget med beina høyt siden i går, men syns ikke de blir noe bedre. Heller tvert i mot. Burde jeg få det sjekket opp nå, eller kan det vente til timen min på sykehuset på onsdag?
(Har alvorlig svangerskapskløe, derfor jeg er full av sår)

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Visninger: 171
Ring ring! Er du usikker så ring. Det kan være ufarlig og det kan være behov for lege :)

For å sitere jordmoren min "har du det minste snev av tvil, ring! Vi skal lytte på magefølelsen og sjekke en gang for mye enn en gang for lite!".

Jeg hadde ringt just in case :)

Jeg ville også ringt. La helsepersonell ta vurderingen for deg, det er tross alt det de er best til:)

Mange har svart allerede, men jeg ville ha fått sjekket det ut nå:rolleyes:

Sniker.

Viss du opplever svært rask vektøkning pga vann i kroppen bør du få ringt inn og skaffet deg en kontroll av blodtrykk og urin. Kan være tegn på svangerskapsforgiftning.

Beina mine har vært veldig hovne i noen uker nå, men plutselig i går så jeg en markant forandring, jeg har ligget med beina høyt siden i går, men syns ikke de blir noe bedre. Heller tvert i mot. Burde jeg få det sjekket opp nå, eller kan det vente til timen min på sykehuset på onsdag?
(Har alvorlig svangerskapskløe, derfor jeg er full av sår)
Hvordan går det med deg?

Back
Topp