burde jeg bestille ny ul time ?

mamma900

Glad i forumet
Jeg var på ordinær ultralyd i uke 18. synes vi fikk lite svar på ting der, og måtte liksom spørre flere ganger om alt så bra ut.. vi spurte om hun så kjønnet ,da sa hun " det ser ut som e pie ja" spurte hvor sikker hun var på det " jeg er ganske sikker på at det er jente ,men det hender jo seg at man kan ta feil"
eller noe i den duren... sitter igjen med en følelse at det er noe som ikke stemmer..føler meg liksom ikke sikker..

burde jeg bestille meg ny ultralyd eller skal jeg bare stole på henne?[:-]

Vet ikke helt jeg, tenker kanskje at om du sitter igjen meden vondt følelse burde du gjøre det :-)

Lykke til uansett hva du gjør

Hadde det vært noe som ikke stemte så tviler jeg på at de holder det hemmelig for deg! Du er jo der for å sjekke at alt er ok, og ikke kjønnet sånn i utgangspunktet..
Angående kjønnet så trooor jeg nok det blir jente, jeg satt også igjen med en tvil, for hun sa at hun ikke ville skrive under på det, men at hun ikke pleide å si det hvis hun ikke var sikker :) Tror det er litt sånn at de ikke vil garantere ting 100% jeg, for man kan jo ta feil både med kjønnet og annet.. Det er bare oss det går ut over, for vi vil jo gjerne vite ting 110% nå ;)

Skal du til JM feks, så nevn det for henne :)

De holder ikke informasjon tilbake om noe er galt. Så det kan du slappe helt av med. Om du vil ha en ny UL for din egen del, så kan du ta privat, men da må du jo også betale for den.
Tror du kan slappe helt av med tanke på den lille [:)]

ORIGINAL: mamma900

Jeg var på ordinær ultralyd i uke 18. synes vi fikk lite svar på ting der, og måtte liksom spørre flere ganger om alt så bra ut.. vi spurte om hun så kjønnet ,da sa hun " det ser ut som e pie ja" spurte hvor sikker hun var på det " jeg er ganske sikker på at det er jente ,men det hender jo seg at man kan ta feil"
eller noe i den duren... sitter igjen med en følelse at det er noe som ikke stemmer..føler meg liksom ikke sikker..

burde jeg bestille meg ny ultralyd eller skal jeg bare stole på henne?[:-]

Jeg hadde samme følelse som deg..Bortsett fra at min ikke sa noe og når vi spurte om
kjønnet sa hun at det hadde hun ikke sjekket.
Og jeg hadde en fantastisk ul med førstemann. Så jeg skal til jordmor i morra,
og få hun til å bestille ny time..Anbefaler deg at du gjør det samme[:D]

Back
Topp