Burde eg være bekymra?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Lillegutt begynte jo å rulle fra mage til rygg når han var 6+6 uker. Kunne ikkje legge han på magen uten at han var raskt over på rygg.når han var 8uker ca reiste vi på ferie (med bil) bergen-kristiansand. Og etter det har han ikkje rullt fra mage til rygg lengre. Kom seg fra rygg og over på siden i går, men det er det. Vet at han var ganske tidlig ute med å rulle over, men siden han først klarte det blir eg jo litt bekymra for om bilturen kan han "ødelagt" noe? Sjøl om vi tok veeldig mange gode pauser?

Kan legge til at han klarer å åle seg et godt stykke framover og 180 grader rundt når han ligger på ryggen (altså at beina blir der som hode var), og er veldig på å skulle stå (sjøl om han ikkje får lov) men er altså denne rullingen som tok slutt som bekymrer meg då.. burde eg være bekymra? Eller har han kanskje bare funnet ut at det ikkje er så gøy alikavell?
Han er forresten 11uker :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Oj det ble langt :p men håper noen vet noe om det er vanlig.. har erfaring fra egne barn? :)

Jeg er ikke sikker altså.. men hu mi rulla over til ryggen her. Men det kan vel mest kalles for bikking, ikke kontrollert rulling. Så det kan jo være at må har ham fått mer kontroll og blott sterkere, og at han før bare bikka, ikke rulla? :) men veit ikke... :p
Og samtidig vil det overraske meg om en biltur kan "ødelegge" noe. Spesielt mtp at dere tok pauser og sånt.. noen andre som kanskje vet og ikke bare deler tanker? ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Er gjerne slik at de små lærer seg noe, så slutter de å gjøre det mens de lærer seg noe nytt. Er nok litt mye for de små å gjøre på dn gang, og da er det fort at de "glemmer" det de har lært seg i all øvinga på det nye ;) så du har nok ikke ødelagt noe nei, om du har på den turen så er jenta her rasert :P 3 helgeturer til Gjøvik, Gjøvik og Trondheim på rad ;D

Er nok ikke noe som er ødelagt,men er ganske normalt og gjøre noe og så ta en pause for så begynne igjen...
Har erfaring fra alle mine på forskjellige ting:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Helt normalt, det var nok mer bikking det i starten.

Åhh så godt å høre av flere at det ikkje er unormalt:D då kan eg senke skuldrene noen hakk;)

Storesøster rullet også tidlig, sluttet en god stund, som om hun glemte det. Så begynte hun igjen senere ;)

Back
Topp