Lillegutt begynte jo å rulle fra mage til rygg når han var 6+6 uker. Kunne ikkje legge han på magen uten at han var raskt over på rygg.når han var 8uker ca reiste vi på ferie (med bil) bergen-kristiansand. Og etter det har han ikkje rullt fra mage til rygg lengre. Kom seg fra rygg og over på siden i går, men det er det. Vet at han var ganske tidlig ute med å rulle over, men siden han først klarte det blir eg jo litt bekymra for om bilturen kan han "ødelagt" noe? Sjøl om vi tok veeldig mange gode pauser?
Kan legge til at han klarer å åle seg et godt stykke framover og 180 grader rundt når han ligger på ryggen (altså at beina blir der som hode var), og er veldig på å skulle stå (sjøl om han ikkje får lov) men er altså denne rullingen som tok slutt som bekymrer meg då.. burde eg være bekymra? Eller har han kanskje bare funnet ut at det ikkje er så gøy alikavell?
Han er forresten 11uker
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Kan legge til at han klarer å åle seg et godt stykke framover og 180 grader rundt når han ligger på ryggen (altså at beina blir der som hode var), og er veldig på å skulle stå (sjøl om han ikkje får lov) men er altså denne rullingen som tok slutt som bekymrer meg då.. burde eg være bekymra? Eller har han kanskje bare funnet ut at det ikkje er så gøy alikavell?
Han er forresten 11uker
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app