burde barna sensureres ???

rebekka87

Betatt av forumet
Hei dere! Det er jo veldig mange mammaer som skriver blogger om sitt liv som mor med barn, hvor de naturligvis legger ut bilder av seg selv og fra sin hverdag... burde en sensurere bildene av barnet/barna sine? Hvor mener du grensen går for publisering av bilder av barn på nettet ? [:-]

Jeg er jo veldig nyskjerrig på hva folk mener.. Jeg skriver selv blogg, å venter mitt første barn til sommeren. Jeg vet ikke hvordan jeg kommer til å gjøre det med bilder selv.. men er kjekt å høre hva andre mener om det :)

_____________________________________________________________________________________________________

min blogg:http://fyllings.blogg.no[:-]

Er jo veldig mange som vannmerker bildene sine, da "beskytter" du deg litt mot missbruk av bilder. Så legger jeg aldri ut bilde av barne mitt avkledd/naken, det finnes så mange ækkle drittsekker der ute![:'(]

ORIGINAL: ice

Er jo veldig mange som vannmerker bildene sine, da "beskytter" du deg litt mot missbruk av bilder. Så legger jeg aldri ut bilde av barne mitt avkledd/naken, det finnes så mange ækkle drittsekker der ute![:'(]

ja du har et poeng... men tror ikke du at folk kan "misbruke" de litt likevel ? :)
Ja det er vel lurt :)

ja, mener at man ikke skal legge ut nakenbilder eller veldig lettkledde bilder. blir lei meg på barnas vegne når jeg ser foreldre gjør det [:(]

eller å fortelle til hele verden om problemet sønnen din på 7 år har med at han bæsjer på seg til stadighet, stakkars unge som har så lite gjennomtenkt mamma [&o]

ORIGINAL: 3xS

ja, mener at man ikke skal legge ut nakenbilder eller veldig lettkledde bilder. blir lei meg på barnas vegne når jeg ser foreldre gjør det [:(]

eller å fortelle til hele verden om problemet sønnen din på 7 år har med at han bæsjer på seg til stadighet, stakkars unge som har så lite gjennomtenkt mamma [&o]

ja jeg sier meg litt enig i det du skriver her!

Jeg blogger, og poster aldri bilder som kan "bli brukt" mot ungene senere.

ORIGINAL: rodstilk

Jeg blogger, og poster aldri bilder som kan "bli brukt" mot ungene senere.

Det gjør du rett i :) ! så mener jeg at barnefar skal få si noen ord om det og! Han har sikkert meninger om det.. jeg vet at min samboer ikke hadde likt så mange bilder av barna våre på nettet !

Back
Topp