Bunadslue!?

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Noen som vet hvor man kan få tak i en bunadslue? Lille er da 9 uker gammel. Vanskelig å finne noe som passer da :/ kjøpt en brukt bunad i strl 62 som jeg håper han passer i da. Han bruker 56 nå :) håper den ikke er for liten til 17 mai i hvertfall :)

De har ofte sånne Capser med øreklaffer hvor de selger bunader... Eller så kan man jo strikke en lue som passer om man enten strikker selv eller har noen i nærheten som kan gjøre det :)

Se innom de litt dyrere barnebutikkene? Name IT hadde hvertfall kyse til jente, men la ikke merke til hva de hadde til gutt :p

Ikke kommet over en lue som kan passe enda.. Alle er fra 6 mnd.. rart når de har bunad i mindre strl :/ jeg kan ikke strikke :( kjenner ingen som jeg egentlig kan spørre om det å strikke til meg :/

Ikke kommet over en lue som kan passe enda.. Alle er fra 6 mnd.. rart når de har bunad i mindre strl :/ jeg kan ikke strikke :( kjenner ingen som jeg egentlig kan spørre om det å strikke til meg :/

Sjekk ut www.Petterpia.com

Jeg googlet bunadslue baby og der kom det opp en slags cap, sort med skjerm, øreklaffer og knyting... Str 56-74 :) kanskje det kan være noe?

Er nok ikke cm rundt hode det tror jeg... Må være klesstørrelse... Har sett luer også ha den typen størrelse :)

Back
Topp