bunadsko

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
Må kjøpe bunadsko til Sander. og har dårlig råd- noen som vt om noen billige? blir jo bare brukt dette året, så gidder ikke bruke masse penger på det

de har på coop obs til 130 kr..[:)] de var ganske fine, vi skal kjøpe de til småen!

Spar Kjøp har disse til 79kr.. Mener det er til både gutt og jente disse..

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_16/PID-912161(SparBase).aspx

Hvorfor ikke kjøpe noen enkle pene sorte sko til han isteden som han kan bruke mere enn kun den ene gangen? Det gjør jeg til snupp.[:)]

ORIGINAL: Lille Rosin

Hvorfor ikke kjøpe noen enkle pene sorte sko til han isteden som han kan bruke mere enn kun den ene gangen? Det gjør jeg til snupp.[:)]

joda er sikkert ikke dumt det.. men han har fått helt nye joggesko, så da blir de sikkert ikke brukt da heller..
så bruker han bunaden til 17 mai og jul. og andre ting (eks dåp) men jeg får titte litt.. tkk for tips alle sammen [:)]

Jeg har droppet bunadsko helt jeg - hun får gå i mørkeblå eccosko til bunaden. 17. mai er en dag man er ute masse, og det er absolutt en dårlig dag for nye sko, gnagsår og vondt i føttene

ORIGINAL: Bagheera

kjøpte bunadsko på skoringen.
men det går ant å ta av den bunad dingsen (ååå hva heter det nå igjen[:-][8|]) på borrelåsen, og da ser de ut som vanlige finsko[:D]
var i konfirmasjon og hadde da ikke bunad for vi hadde kjøpt for små[:-]
så da tok jeg bare av bunad dingsen og vips så hadde han flotte sko[:D]
husker jeg rett kostet de 250 kr.

Det gjorde vi til snuppa også.

Kjøpt på Coop Obs! jeg til min.
Kostet 129,- & spenna kan du ta av....så da har du både bunadsko + svarte pensko i samme sko.

smart

Back
Topp