"bunaden" fra exit

~Piamia~

Glad i forumet
Syns dere den er fin?
Lurer litt på og kjøpe den, var ikke så dyr heller...[;)]
Tenkte til 17 mai. Hva skal dere ha på de da?

Har du bilde?

Snuppa skal ha på seg Hardangerbunad som farmor driver og syr [:)]

Neinei, men vis DU syns den er fin kjøper du den..  [:)]Jeg syns alle barn ser helt nydelige ut i festdrakter, bunad eller "bunad" jeg da.. Så jeg hadde nok helt sikkert gjort det [;)][:)]

Jeg har bare sett den med hvit vest og det likte jeg ikke. Synes den er mye finere i rød, men det hadde dem ikke her (muligens utsolgt). Vi har kjøpt på Obs! til 199 kr. Den synes jeg er veldig fin. Her er den. Smak og behag da.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8138850

Ja det er den hvite jeg mener....  Syns den var litt fin jeg, men veit ikke helt heller...
Den du hadde var fin! Men vi har ikke obs i nærheten her...[&:]

Da synes jeg du skal gå for den fra Exit. Ja den var fin synes jeg også, men ville heller ha rød vest/liv. Litt rar sånn jeg. Leon kommer til å bli kjempe fin i den, det er jeg helt sikker på.

ORIGINAL: *LilleKrokodille*

Jeg har bare sett den med hvit vest og det likte jeg ikke. Synes den er mye finere i rød, men det hadde dem ikke her (muligens utsolgt). Vi har kjøpt på Obs! til 199 kr. Den synes jeg er veldig fin. Her er den. Smak og behag da.

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=8138850

Den har vi også kjøpt, til jente da, men her kostet den 249,-[>:]

Jeg har den med hvit og syns det var finest ja[:D],jeg derimot liker ikke Obs sine
men det er smak og behag da.

ORIGINAL: nannaanita

synes sånne face bunader ikke er pene uansett jeg. Ungene kommer da ikke fra coop eller reflex eller linkex eller fra noen annen butikk.

[8|] Skjønte ikke den helt!!!

Tror vi har exit bunaden til snuppa med ponny bunad sko[:)]

Haha, jeg viste folk ville si det... derfor skreiv jeg i hermetegn. Men skulle gjerne hatt en orntlig bunad jeg, men gidder ikke kjøpe en dyr bunad nå...[8D] 
Syns det er litt mer stastlig med en "bunad"/festdrakt... enn vanlig finklær på 17 mai...

Enig med deg[;)]at baby i dress ikke er noe særlig

ORIGINAL: Hønepønemamma

Enig med deg[;)]at baby i dress ikke er noe særlig

Synes det i alle fall er MYE finere med en FESTDRAKT enn dress. Skjønner ikke helt at noen synes baby med bunad er fint, men ikke med festdrakt. Ser ikke store forskjellen jeg, annet at den er noe enklere. Det blir en ordentlig bunad etterhvert, men det er når han er større og ikke vokser så fort[:D].

Jeg syns dress er søtt jeg...[:)] Men det er heller til jul og slikt...
På 17 mai passer det seg mer med en festdrakt syns jeg, uansett om den er "fake"...[;)]

Syns det er en sjarm med festdraktene jeg. [:)]
Hva koster exit sine? Farger er det på den?

Tror den kosta 260 eller noe? [;)] Svart og hvit var den jeg såg... Noen prater om at de har røde også?

Ine hadde fest drakt fra Spar kjøp ifjor. Hun var bare helt nydelig i den. Hun så ikke ut som den rampe jenten hun er[:D]

Men gleder meg masse til 17.mai nå. Da skal begge jentene ha  Bergens bunad[:)] De kommer til å blir kjempe fine[:)]

Ahhha..

I see....

Men syns faktist de ganske pen..

Men hver sin smak[;)]

Vi har kjøpt den ene bunaden på exit til begge unga (kjole til henne og nickers til han).. de med lilla på!! det er en i rød og.. begge er kjempe fine.. løp og kjøp[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp