Bunad

lille iskaffe

Forumet er livet
Har dere bunad?har mannen din bunad?
Har stor planer om at til 17 mai skal jeg og sambo har bunad.Mamma skal sy.Hun har sagt at om jeg bestiller litt ekstra stoff lager hun til sunniva også som vi kan legge ut masse på[:D]Men jeg vil ha romeriksbunad blå/grønn med sånn vest liv[:D]sambo vil også ha romeriksbunad. Fikk romeiksbunad da jeg komfirmerte meg men da veide jeg 60 kg[:D][:D][:D][:D][:D]og dit kommer jeg ALDRI igjen så jeg solgte den[:D]

Eg har den blå Nordlandsbunaden[;)]

Sambo har ikkje bunad, men eg håper Tobias ønsker seg
det nor den tid kommer!!!!!!!!!!

Jeg har bunad[:D] Sambo har ikke, og vil ikke ha med det første.. Dessverre. Syns menn i bunad er så fint!

Jeg har bunad. Fikk den til konfirmasjonen min. Har planer om at den skal på igjen til 17.mai neste år. Samboer har lyst på bunad, så vi skal nok klare å spare sammen til en til ham, også. Syns menn i bunad er svært sexy :-)

Jeg har bunad.... [:)] Men sambo har ikke... Værken han eller jeg syns det er noe særlig med bunad på menn...

Både mannen min og jeg har sunnmørsbunad - jeg har bunaden til bestemoren hans, som vi har fått sydd om så den passer meg... og svigermor har kjøpt inn så det syes bunad til Johanna nå som sikkert er ferdig til 17. mai neste år... jeg synes bunad på menn er kjempeflott jeg!

Jeg har rød trønderbunad. Fikk det da jeg var 3 år, og den brukte jeg i ganske mange år. Så fikk jeg en ny til konfirmasjon, helt lik.[:)] Gleder meg til snuppa vår kan ta ibruk den lille, så blir vi helt like.[:D]

ååå.. je å vil ha bunad.. syns det er skikkelig fint.. [:D]

Jeg har sunnmørsbunad! Er veldig glad i bunaden min! Kunne ønske sambo hadde...

Jeg har blå trønderbunad, men mannen min har ikke bunad. Jeg synes menn i bunad er kjempestilig, men mannen er ikke interessert i å skaffe seg bunad.

Alle menn på pappas side har bunad
Syns deet er utroli pent[:)] sambo vil ikke ha på seg dress engang, uten om at det er høyst nødvendig[&o]
har selv rogalandsbunad:

Jeg har ikke bunad, men skal begynne å kjøpe meg etterhvert nå.
Min mann fikk bunad i fjor til 25 års dagen. Vossa bunad, er vel det jeg ender opp med også [:D]

jeg har, mens sambo nekter- han skal hverfall ikke ha! (synd for jeg synes det er flott på menn)

Tobias har hardangerbunad som passer et år og to til! (er egentlig min bror sin, som han hadde for snart 30 år siden)[:D]

Jeg har Øst Telemark bunad(eller har ikke egen, men vi har mange bunader i familien så vi bruker litt etter som hvem som har slanka seg/lagt på seg, hehe). Mannen min har også Øst Telemark bunad og jeg syns han er knall sexy i den!!! [8D] Håper også vi får låne/kjøpe eller få sydd bunad til lille i magen når han/ho kommer ut!
JA TIL MENN I BUNAD!!!!!

Eg har den blå Nordlandsbunad'n. Fækk den da eg sku konfirmer meg.
Planen min e no at eg ska kom meg i den te 17. mai, ja... [:D]
Samboer'n min har ikke bunad.

Eg har Hardangerbunad og synest den er kjempe fint! og mannfolk i bunnad er bare sexy![:D]

17 mai uten bunad er liksom ikke 17 mai for meg!
Da vi var barn handla det om leker, gå i tog, spise pølse og is, nå er det mer det å kunne pynte seg i nasjonaldrakt og kose seg med familien...

Jeg har blå nord-trønder bunad[:)] Fikk den til konfirmasjonen. Den er sydd ut X antall ganger og jeg har fått sydd ny vest til den..håper jeg kan sy den inn neste gang det skal gjøres noe med den[8D]

Jeg har karmøybunaden. Kunne tenkt meg at sambo også hadde bunad men syns det er så dyrt [8|]

Jeg hadde i komfen..men ville ikke ha den etterpå[8|] (kunne kjøpe den)
Frafjordbunad..

Så arvet jeg svigerinna mi sin,karen drakt..men den var ikke helt meg..den ligger forresten ute på finn.no nå..Om noen skulle være intr.[;)][:D]

Så tviler på det blir bunad her i huset..kun på ungene[:D] Men er jo kjempefint da[:D]

Back
Topp