Bunad

Lillestjerne2016

❤️
Aprillykke 2016
Prøvde bunaden min i stad og hadde nesten lyst til å grine. Var lagt i fra å passe den, så blir nok en annen kjole til 17 mai. Noen andre som har prøvd bunaden?

Min har ikke passa siden jeg fikk storebror i 2011. 15 kg igjenn hvertfall til den passer :p har nekta mormor å sy den ut for vil ha motivasjon til å komme inn i den igjenn xD

Har ikke prøvd, men med mindre den blir for trang over puppene regner jeg med at den passer. Er et par kg lettere enn når jeg ble gravid...

Min passer, men nå passer jeg på magisk vis buksene fra før jeg ble gravid også (4 uker siden fødsel). Må være det å amme to stk som krever all energi og som ripper kroppen! Sist tok det maange måneder før "vanlige" klær passet. Likevel skal jeg ikke ha bunad før jeg er ferdig med å amme, har rogalandsbunad, Løland, og der er så mye sølv på brystet at det er uforenelig med amming :P :) Blir kjole i år!

Ikke prøvd, men tror jeg hadde kommet inn i den... Lettere nå enn før jeg ble gravid. Problemet er heller at den er svært lite ammevennlig så dropper den nok...

Min bunad passa ikke før jeg blei gravid i 2014 engang så kan ikke tenke meg at den passer nå :P
Tror aldri den kommer til å passe igjen, så må nok uansett sy den ut men det blir ikke til denne 17.mai for å si det sånn ;)

Jeg tipper bunaden passer, mangler 2 kg til vekta før jeg ble gravid :) men har ikke tenkt å bruke den på 17.mai pga all sølvet i front - blir helt umulig å amme i den :p

Orker ikke å prøve den engang, veier enda 9kg mer enn da jeg ble gravid...og enda da var den litt trang. :p

Har kjøpt kjole fra mamalicious :)

Dropper bunad pga amming, så blir nok skjørt eller bukse. Orker ikke stresse med penklær utover det ;)

Blir nok ingen bunad her heller, og kjenner egentlig at det er heeelt ok, selvom det er det fineste plagget jeg eier :)

Prøvde bunaden min i stad og hadde nesten lyst til å grine. Var lagt i fra å passe den, så blir nok en annen kjole til 17 mai. Noen andre som har prøvd bunaden?

Min har ikke passet siden jeg fikk forrige i 2014.. Tror ikke jeg gidder å prøve å få den igjen engang :p den får henge i skapet til neste mai ;)

Planen er å bruke bunaden så får håpe lillemor tar flaske hvis hun MÅ ha mat de omlag 2 timene den er på :p

Back
Topp