Prøvde bunaden min i stad og hadde nesten lyst til å grine. Var lagt i fra å passe den, så blir nok en annen kjole til 17 mai. Noen andre som har prøvd bunaden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor?Gidder ikkje og prøve. Må kle meg naken hvergang eg ammer da så blir kjole her og
Samme her!Ikke prøvd, men tror jeg hadde kommet inn i den... Lettere nå enn før jeg ble gravid. Problemet er heller at den er svært lite ammevennlig så dropper den nok...
Den eg har er fast vest og skjørt i ei del. Og for stramt Til og få puppen ut når den er på. Så må av med hele greia for og få puppen ut.Hvorfor?
Haha forstod det slik at du var naken hver gang du ammet (sånn til vanlig). Det hørtes bare en smule strevsomt ut...Den eg har er fast vest og skjørt i ei del. Og for stramt Til og få puppen ut når den er på. Så må av med hele greia for og få puppen ut.
Haha nei får til og amme med vanlige klærHaha forstod det slik at du var naken hver gang du ammet (sånn til vanlig). Det hørtes bare en smule strevsomt ut...
At bunad ikke er ammevenlig forstår jeg.
Prøvde bunaden min i stad og hadde nesten lyst til å grine. Var lagt i fra å passe den, så blir nok en annen kjole til 17 mai. Noen andre som har prøvd bunaden?