Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har blå sunnmørsbunad siden mamma er fra Ålesund og jeg syntes da jeg fikk den til konfirmasjonen, og forsåvidt nå også, at den er finere enn Ringeriksbunaden hvor jeg opprinnelig er fra.
Jeg har ønsket meg fantasibunad til Ellen av svigermor og gleder meg allerede til 17. mai når vi kan pynte oss ekstra.![]()
Jeg har blå sunnmørsbunad siden mamma er fra Ålesund og jeg syntes da jeg fikk den til konfirmasjonen, og forsåvidt nå også, at den er finere enn Ringeriksbunaden hvor jeg opprinnelig er fra.
Jeg har ønsket meg fantasibunad til Ellen av svigermor og gleder meg allerede til 17. mai når vi kan pynte oss ekstra.![]()
Så søtt!Fantasibudnad?Her har storesøster hatt stakk siden hun var nesten ett år. Da er de sååå snåle!
![]()
Så søtt!
Håper Ellen får en ordentlig bunad etter hvert, men turte ikke ønske meg en nå. Kanskje vi får en liten sunnmørsbunad i stedefor fantasibunad? Jeg kan bare håpe og krysse fingrene.
Min mamma giftet seg også i bunad!Jeg har blå trønderbunad. Er veldig glad i den!
Og kommer til å arve mammas Sunnmørebunad i blått. Mamma er amerikansk men har aner fra Sunnmøre og ønsket seg den bunaden veldig da hun flyttet hit. Så min tante (pappas søster) sydde den til mamma for bryllupet deres. Syns det er fint at mamma giftet seg i den![]()