Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har sognebunaden, pappa og hele farsiden bor i Sogn og jeg er født og oppvokst der til jeg begynte på skolen Da flyttet jeg til Østlandet sammen med mamma som er herfra Fikk sognebunaden av pappa til konfirmasjonen Er både rød, grønn og svart vest. Min er rød
Jeg og lillesøstra mi 17 mai ifjor
Jeg har hedmarksbunad, gammel type Veldig glad i bunaden min...min mormor har brodert alt av mønster på den og er den samme bunaden som både mor og begge mine bestemødre har
Jeg hadde Bergensk bunad, men siden den ble for liten og jeg aldri brukte den endte jeg opp med å selge den.. Hadde litt penge krise så då måtte jeg selge ting som ikke ble brukt. Og siden jeg har gutt så er jo det like greit, for han kunne jo aldri ha arvet den uansett.. hehe...
Jeg har Vest-Oppland, kongeblå. Fikk den til konfirmasjonen min og er veldig glad i den. Har også arvet Gudbrandsdal festdrakt, men den er litt kort :/
Jeg er fra Sunnmøre, men har Nordfjordsbunad arvet fra min bestemor som var derfra. Er veldig glad i den, og det betydde veldig mye for meg at bestemor ga den til meg mens hun var i live