Bunad?

Maanestråle

Gift med forumet
Skal dere ha bunad på 17.mai?
Jeg skal ha på meg bunad, nordlandsbunaden [:D] Hvis jeg kommer inn i den da, jeg har ikke prøvd den enn i år... Haha! Føler meg sykt oppblåst...
[:)]
Hvilken bunad har dere da?

Jeg har også nordlandsbunad. Hadde tenkt å ha den på, men nå vet jeg ikke helt. Er veldig oppblåst, så tviler på at den sitter så pent. Kan jo ha den på til borgertoget siden vi bare står rett opp og ned da [;)]

Har du blå eller grønn? Jeg har den blå... Gruuuer meg til å prøve den!!!

skal ha på telemarksbunaden min[:D]

Jeg skal også ha på meg bunaden[:)][:)] Jeg har frafjord tror jeg den heter[8|][:D] Hehe.. jeg har ikke hatt den på siden 2007[8D] Jeg var gravid i 2008 og ammet i 2009 så dette kan blir spennende[:)]

Jeg har grafferbunaden, men har ikke brukt den på mange år.... og skal ikke bruke den i år heller...[8|]

Jeg passer den hvert år[:D] Skal ha på meg den i år og, har en Gjeldsa bunad (Rogaland, men ikke Rogalandsbunaden).

Passet meg ifjor også selv om min det var kun 1 1/2 mnd etter fødsel[:D]

Jeg har blå nordlandsbunad, men den blir nok hengende i posen i år. Kommer nok til å bruke mesteparten av tida på eksamenslesing hjemme, og det blir det neppe aktuelt å gjøre iført bunad [8|] Tror ikke jeg brukte den i fjor heller, men tror (les: håper) den passer ennå [;)]

Syns bunader er så fint! Selv om de ikke er så snille med formene [8D]

Jeg skal ha bergensbunad på meg, hadde den på meg når jeg var 5 mnd påvei sist og og 1 uke etter fødselen så den passer nok nå også[8D][8D]

Elsker bunad [:)][:)][:)]

Kjenner jeg blir super misunnelig på de som ikke er LITT bekymrer for å komme inn i bunaden en gang [8D][;)]
Min er det like spennende med hvert år [:'(]
Men er veldig glad i den, er så fint og gleder meg alltid til å ta den på [:)][:)]

ORIGINAL: Maanestråle

Har du blå eller grønn? Jeg har den blå... Gruuuer meg til å prøve den!!!

Jeg har blå. Syns egentlig den er den fineste [:D] Gruer meg også til å prøve. Den er så stram både rundt livet og over brystet i utgangspunktet, så det skal liksom ikke mye til før den føles trang. Brukte den i fjor, og da satt den fint. Gikk ned noen kilo i vår, og hadde gledet meg til å ta på en litt romslig bunad i år... men... jaja, klager ikke, hehe... Bunaden kan brukes i mange år, spiren er her nå [;)][;)][;)]

Ja, skal nok ha på meg bunaden ja. Klarte å komme inn i den når jeg var lenger på vei med min forrige, og nå har jeg i tillegg tatt av 5 kg ekstra i forhold til hvordan jeg var i fjor, så det skulle ikke være noe problem [:D]

Back
Topp