Bunad til gutt

Mammaen til Malin

Forelsket i forumet
Mammaen min er så snill å skal strikke bunad ti gutten min, noen som har en fin å forslå? :) Er jo så mange å velge mellom
 
Denne strikket jeg, utrolig fin [:D] Kan også ha tilhørende jakke..

 
Og har han tilfeldigvis en søster, så er jentebunaden også veldig veldig fin [:)]
 
 
Oppskriften på denne bunaden står forresten i Sandnes Garn, Bunader Tema 05! Er en del fine bunader i det heftet, finner bilder på nettsiden til Sandnes Garn [:)] Men jeg syns dette er den fineste guttebunaden.
 
Faktisk den jeg også synes er den fineste av de jeg har sett til nå :) Så mulig det blir denne :) Han har ei søster, ho e syv år, så det blir kanskje veldig mye arbeid å strikke bunad til ho :) Men det hadde vært utrolig stilig om de hadde samme :)
 
ORIGINAL: Mammaen til Malin

Faktisk den jeg også synes er den fineste av de jeg har sett til nå :) Så mulig det blir denne :) Han har ei søster, ho e syv år, så det blir kanskje veldig mye arbeid å strikke bunad til ho :) Men det hadde vært utrolig stilig om de hadde samme :)


Tror oppskriften går opp til str 6 år om jeg ikke husker feil. Jentebunaden på bildet er str 4 år, brukte ca 2 - 2 1/2 uke på den. Det er litt jobb, men de blir veldig søte da [:D]
 
Back
Topp