Bunad til de små

Merle

Betatt av forumet
Har så fryktelig lyst på en festdrakt/bunad til lillegutt som han kan bruke 17mai :-)
Er det noen her som vet om en riktig fin bunad, og har en link til nettbutikk?
Blir vel str. 74 han må ha i mai?

(Gjerne en litt romantisk en).

Regner med det er fler enn jeg som kunne tenke seg lillegull i bunad :)

Ellers ønsker jeg dere alle en riktig god morsdag i morgen :-))

http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=375&products_id=2489
Denne var søt da, men selvfølgelig feil str.

nameit har jo veldig fine festdrakter. [:)]

vi er så heldig å ha fått strikket denne[:)]

dette er storebror når han var 9 mnd så regner med den passer tilHeine også selv om han blir en mnd yngre.

her strikker farmor en! Men barnas hus har jo fine da!

Mamma strikker voss sin til snuppa og snuppen. Syns den er nydelig. Blir de så fine atter. [:)]

Her er snuppa sin, snuppen sin er med sele bukse og jakke.
Er de til venstre foran, valgt den i hvit og svart til de begge.

denne er super søt:

ORIGINAL: schnuppaluppa

Mamma strikker voss sin til snuppa og snuppen. Syns den er nydelig. Blir de så fine atter. [:)]

Her er snuppa sin, snuppen sin er med sele bukse og jakke.
Er de til venstre foran, valgt den i hvit og svart til de begge.

Leita etter vossabunad jeg nå, men det er vel mer en festdrakt, men utrolig fine! Niesa mi har den i grått.. (Og jeg har strikka den lilla i midten der [:D])

Sparkjøp har et hefte med masse strikka bunader! Jeg skal strikke til William. Patrick har en fra nameit [:)]

Er også heldig å får strikka bunader til de små fra svigermor[:D] De er så fine altså! Men som nevnt over så har Name it fine bunader, også trur jeg Spar Kjøp har også..

ORIGINAL: HegeM*

nameit har jo veldig fine festdrakter. [:)]

Signerer denne :) Magnus har bunad der i fra og den er såååå fin :)

ORIGINAL: TauZa

vi er så heldig å ha fått strikket denne[:)]

dette er storebror når han var 9 mnd så regner med den passer tilHeine også selv om han blir en mnd yngre.

Åååå!!
Denne var nydelig!! Jeg vil også ha!! ;)

europris har også bunader [:)]
min bruker str. 74 nå han [8D]

håper bestemor strikker til lillegutt. til snuppa strikket hun vestfoldbunad [:)]

ORIGINAL: bleiesmurfen

europris har også bunader [:)]
min bruker str. 74 nå han [8D]

håper bestemor strikker til lillegutt. til snuppa strikket hun vestfoldbunad [:)]

Snuppa også bruker 74 nå. Vi hadde nevnfest her om dagen og da haddde hun en hvit kjole i størrelse 74, så må vel kanskje ha 80 eller 86 til mai...[:)]

ORIGINAL: MangoMix

Har så fryktelig lyst på en festdrakt/bunad til lillegutt som han kan bruke 17mai :-)
Er det noen her som vet om en riktig fin bunad, og har en link til nettbutikk?
Blir vel str. 74 han må ha i mai?

(Gjerne en litt romantisk en).

Regner med det er fler enn jeg som kunne tenke seg lillegull i bunad :)

Ellers ønsker jeg dere alle en riktig god morsdag i morgen :-))

http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=375&products_id=2489
Denne var søt da, men selvfølgelig feil str.

Den bunaden på ho jenta har jeg til snuppa[:)] kjempefiiin! hadde den på seg på julaften..

ORIGINAL: schnuppaluppa

denne er super søt:

Den er fra samme hefte som den vi har. Fin! men jeg ville ha den som lignet mest på herrebunaden fra området her.

Back
Topp