Bunad til 17. mai ?

virvla

Gift med forumet
Noen som har skaffet/skal skaffe bunader til sine søte små til 17. mai?
Var og kikket nå i uken, og fant en kjempefin en på Name it.
¨Kostet 400,- men tror jeg kommer til å kjøpe den. Skal ha dåp i juni, og kan bruke bunaden da også.
Om noen har tips om fine bunader til en rimeligere pris mottas de med takk :)

har også sett på den på name it.. de har den i blå og rød ikkesant??
Den koster 300 her!![8|]

men har kjøpt en hvit kjole til henne, så mulig vi blir bruken denne med kyse!!
Syns det er litt søtt også[:)]  Mamma (mormor) skal strikke bunad til neste år.. Så jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe i år egentlig..!!?

vi har kjøpt denne   (vises litt dårlig da..)
Betalte 379,- men bildet er hentet fra toffeliten.no og der er den på tilbud til 399,-[8D]

hun skal forresten ha den på seg etter dåpen også

Junior skal ha bunadjakke, sorte sokker å bunad caps + sølje
Ho skal ha, en aen lue (denne va for stor) offhvite strømpebukse md flette mønster, hvit jakke å hjemmestrikke sorte sko
Bunaden hennes e søskenbarnet mitt sin som døde av lumfekreft som 16 åring [:(]. kjekt for tante å di att den blir brukt igjen [;)] å ikkje minst att vi får låne den [:)]

Her blir det også festdrakt til lille snuppelur[:D] kjøpte før jul på tilbud til 150kr... Gleder meg masse til og ta den på henne[;)]

ORIGINAL: mammamiia

Den koster 300 her!![8|]

Syns det er litt søtt også[:)]  Mamma (mormor) skal strikke bunad til neste år.. Så jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe i år egentlig..!!?

ja, blå og rød :) kjempefine!
hm... dårlig at de har forskjellig pris.... :(
:)

Her har snuppa fått den med blått på av mormor, fra NameIt, så da ble det bunad 17.mai![:D]

Mamma hadde strikket bunad men den har hun vokst fra[&o] Tenkte hun ikke skulle ha bunad i år men en rosa nydelig kjole hun hadde i barndåpen. Hun må nok ha bunad hvert år omtrent resten av barndommen så hun får slippe i år[8D]

De jeg så på name it kostet 199!!! :)

Min gutt har bunad, fikk i dåpsgave (ekte bunad)
Kjempefin!!!
Moro med sånn, og det går jo gjerne i arv.
Man kan jo bruke det både 17 mai, dåp, julaften osv...

ORIGINAL: H_k86

Vi har kjøpt bunad på obs[:D] synes den var så søt, og kostet 299 kr. 

Vi har også kjøpt bunad på obs!

kjøpt til lucas-christoffer på obs jeg da. kostet 299 inkl skjorta. er nickers med seler, rød vest og skjorte. er skinnfell i rumpa. kjempe søt[:D][:D] brukt den i dåpen til fetteren, skal brukes i konfirmasjon i dag og 17mai.
kjøpt 74 i str, så kansje den kan passe til jul også, siden selene kan stilles på. [:D]

jepp,snuppo ska ha bunad :) merk: EG har STRIKKA bunad te hu sjøl :D hehe
og guttane ska ha strikka bunad som mormoro har strikka te de ;)

Lillesnuppa skal ha bunad som bestemor har strikket og storesøster skal ha en som er kjøpt på reflex[:)]

Vi har den fra name it... til begge to... Isak fikk sin i dåpsgave hos gumora og gufaren sin...
Brukte den etter dåpskjolen og i dag i konfirmasjon så han ska nåkk ha den på deg på 17.mai og...

Meine den koste 259,- her på name it, men her på name it fikk vi ikkje kjøpe bare bunaden, måtte kjøpe bunadskjorte åsså tel 99,-!!!!!!

den e veldig fin og flott passform tel begge ungan faktisk...

ORIGINAL: mammamiia

Den koster 300 her!![8|]

Jeg har også kjøpt bunad på Name it, men jeg har da bare betalt 250kr. Hehe...noen billigere?

ORIGINAL: 2 nydelige jenter

Jeg kjøpte en bunad til 299kr fra Europris.

Den er veldig enkel og grei[:)]

Den så jeg på også, er helt ned til størrelse 38 så jeg.
Men det blir nok smoking sparkebukse her som også skal brukes til dåpen og i konfirmasjon.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp