Bunad på 17.Mai? Sææærlig...

Virretrollet

Betatt av forumet
Novemberbarna 19
❤️Mailykke 2022❤️
Joda, måtte såklart prøve bunaden, i håp om at den passa til 17. Mai.... Men til min store fortvilelse så gjorde den ikke det :grumpy: Hadde ikke sjans til å få lukket den..!

Har gått fra 107 kg til 89 kg, og begynte å bli veldig fornøyd med kroppen (er 180 lang i tillegg)Sist passa bunden veldig bra, nesten litt å gå på også.. :happy: men gleden var kortvarig! Kun gått opp 2 kg, men magen bare eser å eser.. :wideyed:

Så nå må jeg finne andre alternativer til 17.Mai klær!

Jeg fikk klemt på meg min sånn akkurat.. Er ikke veldig fint, men skal klare å bruke den i toget om jeg må:hilarious: Har samme som da jeg konfirmerte meg for en mannsalder siden..skulle egt sy ut livet på den i vinter..men kanskje bra jeg ikke gjorde det likevel nå da..aner jo ikke hvordan kroppen blir etter disse mnd hvis ting går som de skal:hilarious::hilarious:

Har ikke bunad, men jeg tror jeg hadde dødd av varme hvis jeg skulle hatt på meg en bunad nå! Vi har plutselig begynt å sove med vindu åpent fordi jeg er så varm

Jeg fikk klemt på meg min sånn akkurat.. Er ikke veldig fint, men skal klare å bruke den i toget om jeg må:hilarious: Har samme som da jeg konfirmerte meg for en mannsalder siden..skulle egt sy ut livet på den i vinter..men kanskje bra jeg ikke gjorde det likevel nå da..aner jo ikke hvordan kroppen blir etter disse mnd hvis ting går som de skal:hilarious::hilarious:
Min er også fra konfirmasjonen :D 16 år sia.. :yuck:

Jeg må krype til korset og få min sydd ut :P Har egentlig utsatt det i flere år, den har vært litt ubehagelig stram nå i 4 år kanskje, for jeg sydde den kraftig inn etter konfirmasjonen, da jeg slanket meg en del etter det. Så når jeg fikk den sydd inn for ca 10 år siden så veide jeg jo 50 kg.. har en 10 kg mer nå nå for å si det sånn, så jeg må vel bare innse at den bør sys ut.. hadde egentlig tenkt å droppe å bruke den denne 17.mai, men nå har jeg bestemt meg for å bruke den i toget iallfall. Så blir den i det minste behagelig å bruke de neste årene også :)

Kanskje «dårlig gjort» å klage på det, men det tar såå lang tid før magen min popper, så min får jeg lett på meg, merker ingen forskjell på kroppen enda. 12 uker om et par dager. Ikke så langt enda, men sist gang måtte jeg til uke 30 før jeg så litt gravid ut. Fikk ikke et eneste spørsmål om magen før det, og går i forholdsvis trange gensere og skjorter på jobb. Var liksom bare synlig gravid for verden i 10 uker og følte meg litt snytt:dead:
Håper magen popper litt før denne gangen, og at jeg kan få oppleve å ha på meg en gravidbukse:)

Har bakoverlent livmor, så tipper det er årsaken til at jeg så ut som jeg var i uke 25, når jeg fødte i uke 40. Fikk helt normalvektig baby på 3,3 kg.

Jeg prøvde min i Mars, rett før jeg fant ut at jeg bra gravid. Da var den passelig, har ikke gått opp noe i vekt enda, men kroppen har jo forandret seg merker jeg:p Enten så passer den akkurat til 17.mai, eller så er den akkurat litt for liten:D Krysser fingrene for at den passer, har aldri brukt noe annet enn bunad på 17.mai før:p

Har ikke brukt bunad på mange år. Er 25 kg siden jeg fikk den sydd...

Kanskje «dårlig gjort» å klage på det, men det tar såå lang tid før magen min popper, så min får jeg lett på meg, merker ingen forskjell på kroppen enda. 12 uker om et par dager. Ikke så langt enda, men sist gang måtte jeg til uke 30 før jeg så litt gravid ut. Fikk ikke et eneste spørsmål om magen før det, og går i forholdsvis trange gensere og skjorter på jobb. Var liksom bare synlig gravid for verden i 10 uker og følte meg litt snytt:dead:
Håper magen popper litt før denne gangen, og at jeg kan få oppleve å ha på meg en gravidbukse:)

Har bakoverlent livmor, så tipper det er årsaken til at jeg så ut som jeg var i uke 25, når jeg fødte i uke 40. Fikk helt normalvektig baby på 3,3 kg.
Jeg får også liten mage.. jeg ser at det er en bitteliten kul der når jeg ser meg i speilet uten klær, men ellers er det ingenting. Trodde den skulle komme før da det er 3. gang jeg er gravid, men den synlige kulen kommer vel i uke 18 som den pleier :)

Jeg får ikke igjen bunaden over puppene lenger.. hadde problemer fra før, men har gått opp 4-6 cm rundt puppene allerede og dr 10 uker på vei.
Men jeg tenker jeg må investere i et nytt liv på bunaden etter at graviditeten er ferdig, så kanskje jeg får puste ;)

Oh oh.. min er egentlig stor men denne gangen tror jeg faktisk jeg er for stor:blackeye:

Owh den sitter nok som et pølseskinn. Prøvde den ikke engang i fjor. Den passer meg når jeg veier ca 62-68. Nå veier jeg rundt 73-74 :shifty: Alt for glad i mat til vanlig (lurer faktisk på om jeg kanskje har gått ned nå. Får ikke i meg stort med denne kvalmen ).
Så kan ikke skylde på mage heller, men passe er den ikke hha :shy:

Min har så høyt liv så det går fint sikkert fint frem til jeg er maaange mnd på vei.

Har ikke prøvd bunaden min i år enda, men ganske sikker på at jeg får den på meg nå iallerfall. Har bare gått ned i vekt uten både kvalme og oppkast. Håper at jeg får den på meg på 17.mai også. Synes bunad er såå fint! :love7

Back
Topp