Bunad i dåp

Jippiyah!

Glad i forumet
Jeg har nå bestemt meg for å ha bunad på dåpsdagen, etter å ha lest på forumet her[;)] Var i utgangspunktet ikke tenkt å ha bunad, men jeg ser at flere av dere har brukt det, og vært fornøyd - så da vil jeg også prøve[:)] Men ser for meg at det blir deilig å ta den av etter selskapet, også[;)]

Men dere som brukte bunad - skiftet dere til andre klær til kaffien eller hadde dere bunaden hele dagen? Bare lurer litt...[:)]

Hadde bunaden hele dagen[:)] Jeg trodde det ville bli styr med amminga, men det gikk fint[:)] Men det var deilig å få på seg noe annet når vi skulle begynne å rydde[;)]

bunad hele dagen..=) til å med mens vi vasket lokalet. hihi..=) gikk kjempe fint med amming. hadde bare på mej søljene under gudstjensten å bildetaking, ellers låg de fint i lommen=)

Jeg skal ha bunad, men tror jeg blir å gi flaske. Har så lite melk uansett, blir bare koseamming. Er verre med bunadsskoene. De er så j....... vonde å bruke. Så jeg kommer til å skifte til andre behagelige pensko rett etter kirka!

Hadde bunad hele dagen [:)] Var utrolig deilig å komme hjem å få den av seg kl 20 på kvelden. Jeg ga han flaske den dagen, i og med at jeg i utgangspunktet ikke har nok melk til et helt måltid uansett.

Bunad hele dagen [:D]
Må benytte sjansen til å bruke den når man endelig har en anledning [:D]

Hadde bunad i kirka og under middagen. Tok den av til kaffien, det var deilig [:)] Amminga gjekk helt fint, måtte berre passe på å gi ho mat litt før ho blei kjempe svolten [:)]

Jeg skal ikke ha bunad... Jeg har bunad, men den er så sinnsykt stor  og tung! Tar heller på meg en kjole som jeg skal ha på meg gjennom hele greiene [:)]

Brukte bunad heile dagen. Men var godt å få den av når gjestane var reist og vi skulle begynne å rydde. Gjekk fint med amminga... hadde med flaske i kyrkja tilfelle snuppa absolutt ville ha mat rett før ho skulle døypast... hadde blitt litt stress å fått på søljene igjen til vi skulle opp til døypefonten....... [:D] [:D] [:D]

Hadde bunaden på hele dagen og gikk helt fint å amme, litt mere styr enn vanlig men ikke noe problem[:)]

Hadde bunaden på hele dagen. Funka helt supert å amme med den også,mye mindre styr enn først antatt[:)]

Back
Topp