Bunad eller pent tøy.

junijentene

Forelsket i forumet
Hva skal dere ha på de små på 17 mai????

Har litt lyst til å ha bunad,men har vært ekstrem treg.Så blir spennende å se om butikkene har noen igjen.

ORIGINAL: nate85

Lillemor skal ha på seg bunad som JEG har strikket til henne[:D]
Jeg tror de fleste forretningene her oppe har igjen bunader iallfall, er mange som er treige vettu[:D]

Så flink du er som har strikket bunad.Skulle ønske jeg også hadde vært så flink.

Snuppa her skal ha på seg bunaden som jeg hadde da jeg var 2år gammel [:)][:D]

ORIGINAL: Billo

Her og[:D] Den henger klar her[:D]

rani skal ha på seg svart dress jeg kjøpte på H&M for ca 5 mnd siden[8D]de er dritfineeee

ORIGINAL: rilo

ORIGINAL: Billo

Her og[:D] Den henger klar her[:D]

shiiiittt ar dere forsatt deeeeen[8D]men det blir søtt da

Iver skal ha matrosdressen som pappaen hadde da han var liten. Sambos farmor sydde matrosdresser/kjoler til alle barnebarna[:)]

Pentøy, bunaden jeg hadde da jeg var 2 må vente til neste år. Den er for stor nå!

Festdrakt fra barnashus.

Neste år vil han antagligvis passe bunaden som ble sydd til hans far da han var liten.[:)]

Skal ha på henne en blå kjole med hvit body og strømpebukse. Orker ikke å ha på henne bunad i år, det får bli til neste år når hun går [;)]

her skal storebror ha bunad, og lillesnupp skal ha en strikket rød og svart kjole, som hun har fått av farmor[:D] det er de samme fargene, så tror nok de blir kjempe fine[:D]

Hun skal ha matroskjole [:)]

Hun skal ha bunad[:)]

Thea skal ha på bunad[:D] (og kåpe som mormora hennes har strikket,hvis det blir kaldt)

Først og fremst vil jeg si takk for alle innleggene som har kommet.Tror det er første gangen jeg har laget en tråd her inne og fått så god respons.Kjempe hyggelig å høre hva dere andre skal ha.

Fikk tak i bunad til snuppa i dag.Cubus hadde heldigvis en igjen når jeg var der.Men så kommer det kjedelige.Møtte ei venninne av meg på kjøpesenteret jeg var på.Å da ble det snakk om klær.Så da sa jeg jo at jeg hadde kjøpt.Det synes hun var veldig dumt.Hun hadde mange(hun har 3 jenter) så jeg kunne jo låne en an henne i stede.Så blir en tur til byen for å levere tilbake den jeg kjøpte.Greit å spare de pengene.Den kostet F**** meg 500 kr.Synes det var svindyrt på noe så lite.Hva synes dere?Eller er det bare meg som er litt gnien på pengene?

ORIGINAL: junijentene

Først og fremst vil jeg si takk for alle innleggene som har kommet.Tror det er første gangen jeg har laget en tråd her inne og fått så god respons.Kjempe hyggelig å høre hva dere andre skal ha.

Fikk tak i bunad til snuppa i dag.Cubus hadde heldigvis en igjen når jeg var der.Men så kommer det kjedelige.Møtte ei venninne av meg på kjøpesenteret jeg var på.Å da ble det snakk om klær.Så da sa jeg jo at jeg hadde kjøpt.Det synes hun var veldig dumt.Hun hadde mange(hun har 3 jenter) så jeg kunne jo låne en an henne i stede.Så blir en tur til byen for å levere tilbake den jeg kjøpte.Greit å spare de pengene.Den kostet F**** meg 500 kr.Synes det var svindyrt på noe så lite.Hva synes dere?Eller er det bare meg som er litt gnien på pengene?

helt enige i at det er dyrt, her i huset blir den jo kun brukt på 17.mai, for vi har ingen komf,bryllup som den kunne blitt brukt i, å til neste år regner jeg me at den e for liten...?

jeg betalte over 800kr, men det er hele pakken da, sko lue strømpebukse jakke bukkse sjorte og vest. så er jeg litt kresen, når jeg førts skal ha bunad til han skal det vertfall være en fin. men fikk 500 av farmora hans:)

så håper på godt vær til 17.mai nå:)

god 17.mai til alle sammen. di små blir nok kjempe fine uansett hva di har på seg:)

Back
Topp