Bunad 17. Mai?

Lillebie88

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Er det noen som skal ha/passer sin bunad til da tror dere?? Har egentlig tenkt å kjøpe meg en fin gravidkjole på happymum.no mye fint der:) men litt spennende å se om bunaden passer...:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her vet jeg at den ikke passer, ingen vits å prøve, hehe. Så jeg har kjøpt meg en kjole med plass til magen... Blir kjipt uten bunad når både mini og mannen har og jeg elsker å bruke bunaden min, men sånn er det.. Det blir vel en dåp utpå høsten hvor jeg kan bruke den ;)

Vil så gjerne... har ikke prøvd den, men tviler på det går :p

Sent from my iPhone

Har stakk jeg, så den passer! Men vet ikke om jeg vil bruke den!

Min passer ikke nå gitt :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke om den passer. Får kanskje vurdere å prøve den, evt. kjøpe ny kjole :D

Hahahaha, aldri i verden om den passer, og ikke orker jeg svette rundt i budnad som gravid uansett :p

Den passer ikje her :-( med masse konfirmasjoner og 17.mai så blir jeg å invistere i en kjole :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gjekk på, men såg desverre ikkje like fin ut, så da droppa eg den til neste år :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke tenkt å prøve, kjenner at jeg ikke orker bunad i år - det er helt greit uten :)

Jeg prøvde min her om dagen. Det var ikke behagelig og det så på ingen måte bra ut:)
Jeg har bestilt meg en kjole som jeg venter spent på.

Min passer nok dessverre ikke, så ny finkjole er på vei til meg i posten :-D

Nope, bunaden har ferie et år :) kjole i år, ja!!

Sent from my iPad using BV Forum

Gikk ned 24 kilo fra juli 2013 til januar i år og gledet meg til å bruke bunaden til 17.mai i år etter at den har hengt altfor mange år i skapet uten og bli brukt. Men den kan jeg bare glemme siden magen har kommet :p
Får heller ta den på til neste år :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp