Bump

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Altså nå begynner jeg å få såpass med bump at det er vanskelig å gjemme! Jeg er bare 7+1, men det er en tydelig babykul, og absolutt ikke luft. Noen som opplever det samme? Noen tips til å gjemme unna bumpen nå på sommeren?
 
Altså nå begynner jeg å få såpass med bump at det er vanskelig å gjemme! Jeg er bare 7+1, men det er en tydelig babykul, og absolutt ikke luft. Noen som opplever det samme? Noen tips til å gjemme unna bumpen nå på sommeren?
Sommerkjole? Som er litt vid :angelic:
 
Åå, spent på når min mage kommer! Den var tidlig i forrige svangerskap også, uke 10-12. Løse klær, sommerkjoler og tunika kan jo funke som kamuflasje! Tror også vi ser det best selv.. :)
 
Jeg merker at jeg har esa ut litt. Magen «strutter». Jeg har jo noen kg ekstra, så har litt mage fra før, men ser selv den er litt mer synlig :hilarious:
 
Altså nå begynner jeg å få såpass med bump at det er vanskelig å gjemme! Jeg er bare 7+1, men det er en tydelig babykul, og absolutt ikke luft. Noen som opplever det samme? Noen tips til å gjemme unna bumpen nå på sommeren?
Samme her! Jeg er 7+4. Trenger bare å skjule det i e en uke til tenker jeg, da er det TUL og etter det så er det ingen hemmelighet lenger.
 
Sommerkjole? Som er litt vid :angelic:
Åå, spent på når min mage kommer! Den var tidlig i forrige svangerskap også, uke 10-12. Løse klær, sommerkjoler og tunika kan jo funke som kamuflasje! Tror også vi ser det best selv.. :)
Prøvde flere av kjolene mine og mannen bare ler av meg fordi jeg er så tydelig gravid :wideyed: mulig han og jeg ser det ekstra godt fordi vi vet.
 
Om du takler det så er sånne dress-joggebukser gode til å skjule sånt, bare har strikken midt på bumpen. Samme med linbukser/shorts og sånt. Gjerne en litt tight singlet og en løsere topp over :)
 
Ingen fare for at noen ser antydning til noen bump her på en stund :hilarious: Har noen kg som skjuler det godt :hilarious: Men magen har poppet og vært stor rundt uke 16 med de to forrige, så antar at jeg kommer til å se ut som jeg er 6mnd på vei rundt den tiden:hilarious:
 
Altså nå begynner jeg å få såpass med bump at det er vanskelig å gjemme! Jeg er bare 7+1, men det er en tydelig babykul, og absolutt ikke luft. Noen som opplever det samme? Noen tips til å gjemme unna bumpen nå på sommeren?
Samme her! Tydelig babykul, ingen luft. Barn nr.3 (graviditet nr.4) så regnet med det kom tidlig, uke 9+6 i dag
 
Noe med peplum?
Her hos oss er det ganske kaldt for tida, så vide gensere har stått for bygdekamuflasjen så langt:D
 
Like langt som deg og har fått mage. Buken strutter. Er på ferie så gidder ikke gjemme den :hilarious:
 
Back
Topp