Altså nå begynner jeg å få såpass med bump at det er vanskelig å gjemme! Jeg er bare 7+1, men det er en tydelig babykul, og absolutt ikke luft. Noen som opplever det samme? Noen tips til å gjemme unna bumpen nå på sommeren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sommerkjole? Som er litt vidAltså nå begynner jeg å få såpass med bump at det er vanskelig å gjemme! Jeg er bare 7+1, men det er en tydelig babykul, og absolutt ikke luft. Noen som opplever det samme? Noen tips til å gjemme unna bumpen nå på sommeren?
Samme her! Jeg er 7+4. Trenger bare å skjule det i e en uke til tenker jeg, da er det TUL og etter det så er det ingen hemmelighet lenger.Altså nå begynner jeg å få såpass med bump at det er vanskelig å gjemme! Jeg er bare 7+1, men det er en tydelig babykul, og absolutt ikke luft. Noen som opplever det samme? Noen tips til å gjemme unna bumpen nå på sommeren?
Sommerkjole? Som er litt vid
Prøvde flere av kjolene mine og mannen bare ler av meg fordi jeg er så tydelig gravid mulig han og jeg ser det ekstra godt fordi vi vet.Åå, spent på når min mage kommer! Den var tidlig i forrige svangerskap også, uke 10-12. Løse klær, sommerkjoler og tunika kan jo funke som kamuflasje! Tror også vi ser det best selv..
Samme her! Tydelig babykul, ingen luft. Barn nr.3 (graviditet nr.4) så regnet med det kom tidlig, uke 9+6 i dagAltså nå begynner jeg å få såpass med bump at det er vanskelig å gjemme! Jeg er bare 7+1, men det er en tydelig babykul, og absolutt ikke luft. Noen som opplever det samme? Noen tips til å gjemme unna bumpen nå på sommeren?