*BUMBO STOL ADVARSEL!*

Sissel78

Forelsket i forumet
Alle dere som har denne stolen vær så snill og les dette. I dag var jeg, mannen og lille på kjøkkenet og laget middag. Lille lå på gulvet og lekte, men så ble hun lei. Jeg satte henne i den flotte bumbo stolen vi har kjøpt til henne. Etter ca 5 min utbryter mannen: "Herregud!!! Beina hennes!!!" Jeg hiver meg rundt og beina hennes er mørkeblå! Jeg får av henne klær og bleie så ingen ting strammer og stryker oppover beina hennes til fargen er normal igjen. Hun satt og lente seg litt framover i noen få minutter, det var nok til at blodtilførselen stoppet! Takk gud for at hun kun hadde body på seg så vi oppdaget det fort! Jeg kommer til å kontakte forhandler og forbrukerombudet, for dette er jo farlig!

Det hørtes skummelt ut! Håper du oppdaterer oss på hva de sier.

Det hørtes ikke bra ut :/

Opplevde aldri noe sånn med vår bumboo, og var egentlig ganske fornøyd med den - men det er jo absolutt noe å være 'obs' på hvis vi finner den igjen en gang :/

Mange har skrytet av de stolene, jeg var på babyshop engang og så på en sånn. da fikk jeg faktisk slike tanker, for det så ikke behagelig ut. Det må være en svært slank unge som kan bruke de der =/ 

Glad jeg ikke skaffet meg en sånn. Dette overrasket ikke meg. bra det gikk bra med ungen din. Håper de fjerner de stolene. etter det jeg har forstått, så skal barna lære seg å sitte selv også, ikke med hjelp ;)

synnes de virker så vonde

Det blir en nettsak hos "TV2 hjelper deg" i første omgang. :-) Så får vi se hva produsneten har å si.

Vi også har en slik som vi kun brukte få ganger.
Synes han satt så "trykt" i den om dere skjønner hva jeg mener med den.
Nå står den bare og støver vekk og blir nok ikke hentet frem igjen.

Her er bilde av stolen....

Bilde

Back
Topp