Bumbo! Min lifesaver!!!

Mariamia

Forelsket i forumet
Var hos ei venninde en dag med en sønn som er like gammel som min. Der fikk jeg prøve denne Bumbostolen, og jeg drog rett hjem å bestilte meg en! Himmel og hav for en kongestol!! Lillemann kan ikke sitte i vippetolen lengre, for han bare heiser seg opp i sittende, og ramler forover. I denne stolen, som han sitter overalt - til og med på middagsbordet (da får han være med og det er stas), så sitter ungen som en prest! Og han er sååå fornøyd!! Jeg har til og med lagt bort badebalja, og setter stolen i dusjen og dusjer han! Hurra for Bumbo!! Billig er den og!

http://www.lilleprinsen.no/product/564594/Bumbo-babysitter.html

har hørt de skal være gode de stolene der ;)

Jeg har også kjøpt den stolen for en tid tilbake.. Snuppa ELSKER den!! [:D]
kjøpte også med det bordet som hører til slik at hun kan ha lekene oppå der [;)]

Fine de var!!! [:D]

Ja, jeg og kjøpte bordet. Tror det kanskje kan være greit å ha når de er så små, siden de gjerne kan "henge" litt over til en side :)
Den anbefales ivertfall på det sterkeste, ivertfall til dere som har barn som ikke vil noen ting lengre! :)

Den kjøpte jeg også til snuppa, og hun elsker den!! Så fin å sitte og øve seg på å spise i o.l. Ser ei på babysvømminga har med den hver gang...kan babyen sitte der og tulle mens hun dusjer...Det er jo plast, så ikke noe farlig om den blir våt.

Vesla her er litt tjukk i låra, så må presse de litt neddi...men det går fint[8D]

har hørt mye positivt om de stolene der, men bør ikke brukes i vann da... se lenger ned på linken din ;)

ORIGINAL: happymeg

har hørt mye positivt om de stolene der, men bør ikke brukes i vann da... se lenger ned på linken din ;)

Hihi...tror ikke det blir sååå mye vann i dusjen at den begynner å flyte[;)] Da er sluket tett i hvert fall[8D]

Jeg er SÅ redd for å sette henne opp før hun er klar for det jeg...

Det er så mye snakk om sitting her.
Jeg tør nesten ikke ha henne i vippestolen engang jeg, pga ryggen hennes.
Er det jeg som er helt utenfor? Synes dere ikke det er skummelt å la de sitte så mye når de er så små?
Er til og med redd for å ha henne sittende for lenge på fanget mitt uten støtte til ryggen hennes...

Greia med Bumbo er at den er spesialutviklet av fysioterapeuter og kan brukes - selvfølgelig med vett og forstand - fra 4 mnd, eller når babyen klarer å holde hodet selv. Google den, så får du hele regla, husker ikke all info om den. JUansett så er det jo viktig at man bruker stolen litt om gangen, og ikke lar ungen sitter den en time, men heller ti minuter av gangen. JEg får nå, for første gang på leeenge, spist maten min mens den er varm! Hurra!!!

Ang vann, så er den laget av en slags plastikkskumgummi, så om du setter den i badekaret vil den bikke og det er veldig skummelt! I dusjen er den derimot genial, for den mer mer enn tung nok til å ikke flyte opp på et så lite vannlag :)

Back
Topp