Hel1 Glad i forumet Mailykke <3 7 Sep 2014 #1 Da har vi endelig fått bumbo stolen i hus! Hadde den til storebror også Sent from my iPhone using BV Forum
Da har vi endelig fått bumbo stolen i hus! Hadde den til storebror også Sent from my iPhone using BV Forum
Anna• Gift med forumet Tilgangsansvarlig Mailykke <3 VIP Himmelbarn Marsboerne2017 7 Sep 2014 #2 Åh de er så kule!! Har så lyst på en sånn selv
Hel1 Glad i forumet Mailykke <3 7 Sep 2014 #3 Hu mi elsker den.. Absolutt å anbefale Sent from my iPhone using BV Forum
frkMina Forumet er livet Mailykke <3 VIP ❤Januarlykke 2022❤ 7 Sep 2014 #4 Stillig Hvor har du kjøpt den?
Hel1 Glad i forumet Mailykke <3 8 Sep 2014 #5 Akkurat denne har jeg kjøpt privat. Men på mimmis.no har de den Sent from my iPhone using BV Forum
Frk Spent Mai 2014 mamma :) Mailykke <3 8 Sep 2014 #6 Kan de sitte i den før de klarer selv? Så veldig fin ut Sent from my iPhone using BV Forum
Hel1 Glad i forumet Mailykke <3 8 Sep 2014 #7 Ja, beina er høyere enn rompa. Men ska ikke sitte lenge om gangen Hu sitter maks 5min.. Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, beina er høyere enn rompa. Men ska ikke sitte lenge om gangen Hu sitter maks 5min.. Sent from my iPhone using BV Forum