Bumbleride Indie - erfaringer?

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
vurderer den som eneste vogn til neste :)

Spurte på utstyr men har ikke fått noen svar. Håper det er flere som er inne på generelt og derfor at noen kan svare!

For dere som har hatt/har vogna: er dere fornøyde/misfornøyde? Og med hva?

Og gjerne hvordan den er sammenlignet med Babyjogger-vognene (vi har brukt city mini GT lenge) og Mountain Buggy (som jeg også vurderer, men synes Bumbleride Indie er finere)

Har ikke erfaring med Indie, men har hørt mange er fornøyde. Jeg syns Babyjogger ser litt mer solid ut da. Vi har en Bumbleride Flite (reisetrille) som har holdt seg godt tross lav pris og hard bruk, så tror merket er bra nok.

Har den og er superfornøyd!
Hvis jeg skal sette fingeren på noe må det være manglende reflekser (har satt på selv) og den koppholderen (kjøpte en sånn i tøy som går på tvers av håndtaket).
Kurven under er også litt dum siden det går en metallpinne der som gjør at du ikke kan putte for høye/tykke saker under bakfra, men du kan åpne en borrelås på siden og ta det inn den veien.

Hjulene er stabile og gode, har ikke hatt behov for å skifte dem på to år, og den blir brukt på turer på minst 4 km daglig.
Den er god på skogsveier og siden vekta er lav er den også grei å løfte på med ryggproblemer.

Liker også at den er veldig lett å snu når jeg skal av og på bussen, og at den ikke ruver veldig på kollektivtransport så det blir trangt for andre å gå forbi.
Har den med tre hjul, syns det er genialt å kunne låse hjulet foran på snø og sand.

Jeg har Bumbleride indie dobbelvogn nå og har hat den enkel.

ELSKER den vogna, jeg har hat de fleste vogner og det er denne jeg synes et aller best.
Har ikke prøvd den nye modellen da, men den der bare helt perfekt ut synes jeg! Super god vogn!

Har den og er superfornøyd!
Hvis jeg skal sette fingeren på noe må det være manglende reflekser (har satt på selv) og den koppholderen (kjøpte en sånn i tøy som går på tvers av håndtaket).
Kurven under er også litt dum siden det går en metallpinne der som gjør at du ikke kan putte for høye/tykke saker under bakfra, men du kan åpne en borrelås på siden og ta det inn den veien.

Hjulene er stabile og gode, har ikke hatt behov for å skifte dem på to år, og den blir brukt på turer på minst 4 km daglig.
Den er god på skogsveier og siden vekta er lav er den også grei å løfte på med ryggproblemer.

Liker også at den er veldig lett å snu når jeg skal av og på bussen, og at den ikke ruver veldig på kollektivtransport så det blir trangt for andre å gå forbi.
Har den med tre hjul, syns det er genialt å kunne låse hjulet foran på snø og sand.
Takk for langt svar :) Det høres lovende ut. Jeg satte på klistremerkereflekser på Babyjogger-vogna, så tenker det ikke gjør noe om jeg må gjøre det på bumbleride.

Jeg har Bumbleride indie dobbelvogn nå og har hat den enkel.

ELSKER den vogna, jeg har hat de fleste vogner og det er denne jeg synes et aller best.
Har ikke prøvd den nye modellen da, men den der bare helt perfekt ut synes jeg! Super god vogn!
Så flott!! Har veldig lyst på den nå. Leser så mange steder at folk som har den elsker den. Og den ser veldig fin ut i forhold til andre lignende vogner synes jeg (som TFK og Mountain Buggy, jeg synes Bumbleride er søtere liksom, men det er jo min subjektive smak da :P )

Takk for langt svar :) Det høres lovende ut. Jeg satte på klistremerkereflekser på Babyjogger-vogna, så tenker det ikke gjør noe om jeg må gjøre det på bumbleride.

Glemte det viktigste da [emoji85]
Sportsdelen blir helt flat, for bagen står på sportsdelen når man trenger det [emoji6]
Syns det er fantastisk, for det gjør jo at man kan spare litt plass i bilen hvis man skal på bilferie før man egentlig har begynt å bruke bare sportsdelen [emoji4]
Man kan også bøye opp fotbrettet og feste det foran, slik at det skjermer bittelitt der og.

Back
Topp