Bumbleride Indie eller babyjogger city elite?

Mammsn

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
Ja så sitter jeg her, langt ut på landet! Og langt fra nærmeste barnebutikk :-P

Nå står vognvalget mellom Bumbleride indie og babyjogger city elite! :)
Det finnes babybag til begge, men jeg vet lite om hvordan som er størst/best.

Indien:
http://www.helti100.no/topp/barnevogn/3-hjul-joggevogn/bumbleride-indie-brun.html

City eliten:
http://www.vognimport.no/categories/city-elite-vogner

Det jeg vet er at begge vognene har stoooor kalesje, justerbart fotbrett, har 3 hjul, er lettvektere og er veldig like egentlig :-P

Min bror har city eliten, så jeg vet at jeg liker den vognen godt! Men han har ikke bagen til den, så den har jeg aldri sett før!
Men så liker jeg jo indien også, men har aldri sett/prøvd den i virkeligheten!

Så nå lurer jeg på om jeg skal gå for city eliten, fordi jeg vet den er bra!! Eller om jeg skal ta en sjanse å prøve bumbleride indie!! :-P

Noen personlige erfaringer om begge vognene mottas med takk!! :-)

Beklager kjenner ikke til noen av disse vognene, så kan ikke hjelpe deg :-/
Bare tenk på at det bør være litt god plass i bagen, det er min erfaring etter jeg fikk førstemann i hvertfall. Jeg hadde en babytravel vogn, og bagen var så liten at vi fikk ikke plass til voksiposen.

Denne gangen skal jeg kjøpe Brio eller Simo vogn :-D

Lykke til med valget :-D

City elite syns jeg ser ganske billig ut. Ser ut som dårlig kvalitet da man studerer den ekstra nøye. Men om man googler den kommer det jo opp både positivt pg negativt. Så det er jo kun den som skal brukevogna som kan avgjøre det. Den 10 desember er city elite på tilbud på barnashus. 3999kr å det er med bag og voksipose.

Jeg har kun hørt positive ting om Babyjogger city elite og har kjempe lyst på den men den er dessverre 4 cm for bred for bilen vår :P (vi har hundebur som tar halve bagasjerommet)..

Takk for svar! ;)
Jeg har også bare hørt positivt om babyjogger :) Og jeg har jo prøvd den selv, så den er ikke i dårlig kvalitet :-)

Men så var det jo denne bagen ja! Det MÅ være plass til lammeskinnsposen :-)

Og jeg måtte jo selvfølgelig rett inn på barnashus.no å sjekke :-)
Men det var ikke babyjogger city elite som skulle selges så billig på mandag :/
Var en eller annen Amsterdam!

hmmm.. det var vist ikke så lett å finne mål på bagen...

Målene på bagen er 76x30, sendte e-post til en butikk og spurte :-)
Mens bagen til bumbleride indie er 80x33x23 :)

Back
Topp