Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vugge
Er så spennende!! [:)] Jeg har forresten vært plaget slik som deg, Sess1976. Var sikker på jeg hadde fått skikkelig sopputbrudd eller noe sånn.. Men, var borte når jeg slutta på progesteronet.
MASSE GODE TANKER TIL ALLE RUGERNE VÅRE!!!
ORIGINAL: Apple
Jeg våknet med menssmerter i dag jeg... Noe som selvfølgelig bekymrer meg mye, for med min bakgrunn med endometriose er det ikke uvanlig at jeg har kramper noen dager før mensen kommer. De forsvant ganske fort, men kom tilbake da jeg førte inn Cyclogesten. Og så ble de borte igjen...
ORIGINAL: Sess1976
Jeg våknet med menssmerter i dag jeg... Noe som selvfølgelig bekymrer meg mye, for med min bakgrunn med endometriose er det ikke uvanlig at jeg har kramper noen dager før mensen kommer. De forsvant ganske fort, men kom tilbake da jeg førte inn Cyclogesten. Og så ble de borte igjen...
Jeg også kjenner mye til mensmurringer...spesielt hvis jeg blir litt anpusten og når jeg strekker meg i sengen om morgenen...[&:] Men har også en del stikkinger i magen, da spesielt på høyre side, bobler og mye rart som jeg ikke har til vanlig...begynner virkelig å bli spent nå ja på hva resultatet blir på onsdag...[8|][:D]
Stikkinger i sidene har jeg også. Kjenner det når jeg strekker meg. Spent er bare forbokstaven! [:)]
ORIGINAL: Vugge
Syns dette her høres veeeldig positivt ut jeg, jenter!! Blir spennende å høre resultatet fra dere til uka!
ORIGINAL: twinanne
Sess og Bulle:
NÅ ER DET DERES TUR TIL Å TESTE POSITIVT
SENDER DERE MASSE BABY STØV OG
KRYSSER BÅDE FINGRE OG TÆR FOR DERE.
ORIGINAL: Sess1976
Sess og Bulle:
NÅ ER DET DERES TUR TIL Å TESTE POSITIVT
SENDER DERE MASSE BABY STØV OG
KRYSSER BÅDE FINGRE OG TÆR FOR DERE.
Å ja håper så inderlig å følge i Apple sine fotspor nå ja...er så spent nå at jeg tror jeg går på veggen, men holder meg hard til i morgen tidlig...kjenner jeg får hjertebank når jeg tenker på det...hehehe[;)]
Hjertebank hadde jeg også bare jeg tenkte på det. Og da vi tok testen, raste hjertet mitt i galoppfart! [:)]
Bulla
jeg vil gjerne gi deg en stor trøsteklem nå, tenker på deg.