Bulla, Sess1976 & Apple???

babytutta

Forumet er livet
hvordan står det til med rugerne våre da??
formen?

er så spent på dere nå...krysser alt jeg har for 3 POOOOSITIVE TESTER snart[:)]

seff tenker jeg på dere.....
[:)]

joda formen er bra den...det jeg har hatt en del av er murringer i livmoren. Vet ikke om det er mens murringer eller noe positivt da men...[8|] Begynte ganske tidlig etter innsett og kjenne murringer, og bobler i magen... Har ikke noen av de "vanlige" bivirkningene..bra er jo det, men jeg har begynt å svi og klø i underlivet...og det er ømt. Veldig ubehagelig å føre inn klinkisene nå..Ringte på sykehuset i dag og lurte på om dette var en vanlig reaksjon av progestan og crinone, (jeg opplevde det samme med crinone nemlig) Men de hadde ikke hørt om et slikt tilfelle før. Skulle bare se det ann og håpe på at det ga seg, for i beste/verste fall skal jeg fortsette i 6 uker til etter testdato...puhh. Ble det for ille måtte jeg ringe igjen, men jeg skal klare å holde ut til neste onsdag iallefal[;)] Har noen av dere hatt noe lignende??? 

Det var en liten oppsummering til dere alle som måtte lure på[:D]

Koselig at du tenker på oss da Babytutta! [:)]

Vel nå leser jeg med øynene på stilk[8|] er jo godt å hvite hvordan dere har det i rugeperioden. Det blir min tur etter hvert.

Jeg sender noen "feste bølger" over til dere og da mener jeg feste i forbindelse med å sitte fast[:D]

Slenger meg med på festebølgen!! [:D] Tenker masse på dere!!

ORIGINAL: Vugge

Er så spennende!! [:)] Jeg har forresten vært plaget slik som deg, Sess1976. Var sikker på jeg hadde fått skikkelig sopputbrudd eller noe sånn.. Men, var borte når jeg slutta på progesteronet.
MASSE GODE TANKER TIL ALLE RUGERNE VÅRE!!!

Ja det kan minne om sopputbrudd ja...skikkelig ille igrunn...lurer på hvordan dette skal gå hvis jeg skal fortsette i 6 uker til...puhh[&:] men jeg skal nok bite tenna sammen og klare det bare det resulterer i et lite nurk så...[;)]

Apple jeg håper dete er falsk alarm, jeg hvet om mange jeg, som har trodd at tante rød er på vei, men hun fant aldri vegen gett.

Ruge gjengen nå for dere stå på skikkelig i helgen og ta godt vare på dere selv og eggene deres. Jeg heier på dere på sidelinjen, heia heia dere vinner , og håper at dere alle kommer til mål  , lykke til fra meg til dere 

ORIGINAL: Apple

Jeg våknet med menssmerter i dag jeg... Noe som selvfølgelig bekymrer meg mye, for med min bakgrunn med endometriose er det ikke uvanlig at jeg har kramper noen dager før mensen kommer. De forsvant ganske fort, men kom tilbake da jeg førte inn Cyclogesten. Og så ble de borte igjen...

Jeg også kjenner mye til mensmurringer...spesielt hvis jeg blir litt anpusten og når jeg strekker meg i sengen om morgenen...[&:] Men har også en del stikkinger i magen, da spesielt på høyre side, bobler og mye rart som jeg ikke har til vanlig...begynner virkelig å bli spent nå ja på hva resultatet blir på onsdag...[8|][:D]

ORIGINAL: Sess1976

Jeg våknet med menssmerter i dag jeg... Noe som selvfølgelig bekymrer meg mye, for med min bakgrunn med endometriose er det ikke uvanlig at jeg har kramper noen dager før mensen kommer. De forsvant ganske fort, men kom tilbake da jeg førte inn Cyclogesten. Og så ble de borte igjen...

Jeg også kjenner mye til mensmurringer...spesielt hvis jeg blir litt anpusten og når jeg strekker meg i sengen om morgenen...[&:] Men har også en del stikkinger i magen, da spesielt på høyre side, bobler og mye rart som jeg ikke har til vanlig...begynner virkelig å bli spent nå ja på hva resultatet blir på onsdag...[8|][:D]

Stikkinger i sidene har jeg også. Kjenner det når jeg strekker meg. Spent er bare forbokstaven! [:)] 

Ja vi får håpe at alle disse tingene vi kjenner er noe positivt da...[;)]

ORIGINAL: Vugge

Syns dette her høres veeeldig positivt ut jeg, jenter!! Blir spennende å høre resultatet fra dere til uka!

Ja jeg håper det er positive tegn til oss alle rugere...godt at svaret kommer snart nå..begynner for min del og bli skikkelig nervepirrende...[:D]

Sess og Bulle:

NÅ ER DET DERES TUR TIL Å TESTE POSITIVT
SENDER DERE MASSE BABY STØV OG
KRYSSER BÅDE FINGRE OG TÆR FOR DERE.

Ja, lykke til!! Nå skal dere følge i Apple sine fotspor og bli mammaer om 8 mnd!! [:)]

ORIGINAL: twinanne

Sess og Bulle:

Å ja håper så inderlig å følge i Apple sine fotspor nå ja...er så spent nå at jeg tror jeg går på veggen, men holder meg hard til i morgen tidlig...kjenner jeg får hjertebank når jeg tenker på det...hehehe[;)] 

Sess

jeg sender deg tonnevis med babystøv nå,
venter spent på hvordan det går med deg.
Lykke til!!!!! 

Bulla

jeg vil gjerne gi deg en stor trøsteklem nå, tenker på deg.  

[:D]

Sess

jeg sender deg tonnevis med babystøv nå,
venter spent på hvordan det går med deg.
Lykke til!!!!! 

Takk og takk Twinanne...håper det hjelper...[:D] 

ORIGINAL: Sess1976

Sess og Bulle:

Å ja håper så inderlig å følge i Apple sine fotspor nå ja...er så spent nå at jeg tror jeg går på veggen, men holder meg hard til i morgen tidlig...kjenner jeg får hjertebank når jeg tenker på det...hehehe[;)] 

Hjertebank hadde jeg også bare jeg tenkte på det. Og da vi tok testen, raste hjertet mitt i galoppfart! [:)]

Ja det skjønner jeg godt...håper det er noe å feire i morgen da... 

Bulla

jeg vil gjerne gi deg en stor trøsteklem nå, tenker på deg.  

Back
Topp