Bulk

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Noen som vet hva det koster å reparere en bulk i bilen som man får når man sneier borti kanten når man kjører i svingen i parkeringshuset? Noen med erfaring?

Kommer vel helt an på, mannen hadde sagt at han hadde måtte se bilde, eller på selve skaden. Også er det veldig forskjell i pris, fra sted til sted, og samme med resultatet da.

Kommer vel helt an på, mannen hadde sagt at han hadde måtte se bilde, eller på selve skaden. Også er det veldig forskjell i pris, fra sted til sted, og samme med resultatet da.

Den skjønner jeg :) Bare lurte på om noen hadde erfaring og hva det kostet for dem. Om det var type noen få tusen eller 10-20 tusen liksom. Og om det er såpass dyrt at man bør bruke forsikring eller ikke.

Det kommer jo igjen helt ann på hvor stor skaden er og om det er flere deler som må lakkes/rettes/byttes ol. Men du burde fort tenke minst 5-10 000-

På jobb hadde vi en liten bulk, men riper på hele siden av bilen som nesten ikke syns = 40 000,- i takst..

Vet ikke hvor i landet du bor, men Micropaint MPS pleier å være rimelig og gjøre en god jobb. :)

Da det skjedde med oss (meg) så var det uaktuelt å ta det på noe annet enn forsikringen. Tror det glatt var skade for en 40000,-. Det var bakdør + skjerm da. Oppretting og omlakkering

Kommer helt ann på skaden, og om det evt går over flere dører/deler. Kom ut til en bulk på en parkeringsplass en gang, mest sannsynlig noen som har kjørt en handlevogn inn i siden på bilen min. Skaden var begrenset til den ene døra, og var ikke veldig stor, en lang ripe og litt fordypning/bulk. Men kostet 12.000 å fikse..

En liten bulk som ikke får ovrr flere steder ca 10-15000 vil jeg tro

Jeg tok hele siden på bilen min og det blr antydet fra 30-50 000

Kan koste alt fra 3 til 30 tusen, kommer an på bil,både års modell og merke, hvor mye som er skadet, hvor skaden er, om d bare en en hjulbue,eller om d er hjulbue og dør eller hjulbue og fanger, mitt tips er å få en takst hos ett verksted, :) har jobbet hos forhandler tidligere så vet at sånn ca utifra d du sier ikkje går an å gje no svar på :)

Back
Topp