Bulgaria

*Zizza~81*

Gift med forumet
Kjørte i natt sondre (eldstesønn min på 8 år) til gardermoen, han skal på en ukes ferie til bulgaria. Han reiser sammen med pappan sin og hans søster m/ 2 barn. De reiser uspesifisert og kan havne hvor som helst. Hørt det er veldig billig å leve der nede, og de planla å leie eget hotell hvis det de får er veldig dårlig. De bestilte en slik siste-minutt reise, og fikk den så billig, at det nok lønner seg, hvis prisene er veldig lave der da.

Noen som har vært i Bulgaria før og vil si litt om hvordan det er der nede? Eneste jeg vet er at de lander i Varna.

[:)]

VI var i Bulgaria siste uken i mai i år. Vi bodde på Albena, famileplassen. Golden Sands og Sunny Beach er typiske festplasser med full fart og mye bråk. Synes ikke det var så veldig billig der som vi hadde hørt, men billig å spise ute. Var en helt grei plass, men ikke noe vi kommer til å dra tilbake til. Men for barn er jo det viktigste sol og bading, så barna blir jo som regel fornøyd[:D]

vi var der sist sommer....var på en øde plass ...hotellet og stranda var super,,men ikke resten...... jeg og sambo ble matforgifta ....men om de reiser til en veldig turist plass så er sikkert ikke det problemer,,,,får nok ikke med sambo til Bulgaria  igjen nei....men kjenner mange som er fornøyd der.....vi er mere vant til spania og helleas vi,,,,

Var der for 2 år siden.. et døgn i Golden sands som var helt grusomt!
Men hadde bestilt oss hotell på Sunny beach som var supert!
Vi var to par som reiste, og dette var før all festingen tok av der,
så det var en superfin ferie!
MEN jeg skal ikke dit igjen! Livsfarlig trafikk! Mener ikke å skremme,
men de er gale der!

OI, hvor bra for dem!!! De får det sikkert supert!! Har selv vært flere gang i Bulgaria!! Siden de lander i Varna, så ender de sikkert opp i enten Varna by eller i Albena! Golden sands unngår de antakeligvis siden de reiser uspes med barn! Albena er lite, kun en liten gate, men helt supert for barn!!! Varna by er helt super by, masse shopping og kjempefint! "Slapp av", de kommer til å få det supert!!! [:D][:D][:D] (Kjenner jeg ble misunnelig.....[:)])

Har fått vite at de skal til golden sand, og håper de har fått et fint hotell og har det bra!

Back
Topp