Buksetips ;)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Fant denne buksa på vero moda i dag :) Er en litt baggy modell med strikk i beina samme som på toppen av magen ;) Suuuper behagelig på og kostet 239 kr ;) ImageUploadedByBV Forum1366800151.991288.jpg

Den så behagelig ut. Trenger noen behagelige plagg nå som jeg skal prøve meg på jobb igjen :)

Var det jeg å tenkte ;) Denne var ihvertfall super :)

Oj, takk for tips!
Har Vero Moda bukser til gravide? Eller er det en "vanlig" bukse? :p

Den har jeg også:) Utrolig behagelig:)

Ble så inspirert av buksen din at jeg fikk handlet litt til meg selv i går. Ble ikke samme buksen da jeg falt mellom to størrelser, men kjøpte meg et par mammabukser på H&M :)
I morgen er første dag tilbake på jobb så da passet det fint med nye behagelige bukser. Gruer meg nok som det er så greit å slippe bekymringen over ubehagelig tøy :P Så får vi krysse fingrene for at jeg ikke spyr på noen kollegaer eller kunder :)

Ble så inspirert av buksen din at jeg fikk handlet litt til meg selv i går. Ble ikke samme buksen da jeg falt mellom to størrelser, men kjøpte meg et par mammabukser på H&M :)
I morgen er første dag tilbake på jobb så da passet det fint med nye behagelige bukser. Gruer meg nok som det er så greit å slippe bekymringen over ubehagelig tøy :P Så får vi krysse fingrene for at jeg ikke spyr på noen kollegaer eller kunder :)

Lykke til med arbeidsdagen :) :) Håper det går bra :)

Lykke til med arbeidsdagen :) :) Håper det går bra :)
Takk for det :)
Skal heldigvis bare jobbe fredag+lørdag, og så pause frem til neste lørdag. Tror to dager på rad kan bli tøft nok igrunn, men føler bare jeg må kaste meg ut i det nå :)

Back
Topp