Bukser!!!

Christi

Blir kjent med forumet
Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i bukser? Stakkars lille barnet mitt er sikkert ikke blid på meg
Idag er nok siste dagen jeg klarte å presse meg inn i en av de jeg bruker til vanlig.. Og alle joggisene mine har jeg brukt til å pusse opp i...
Finner ingenting noen steder!!!! HM sitt utvalg er ikke stort, hvertfall ikke her. Og føler at baken ser ut som læreren min på barneskolen
Trenger sårt hjelp!! Hehe..

Jeg er av de som er kjempe fornøyd med H&M sitt tøy, så jeg kan nok ikke råde deg utover det.... (Men vi er jo alle forskjellig, akuratt på mammatøy passer H&M meg - finner ALDRI noe som passer der ellers...)

Men lykke til!

ÅÅÅ.. Tusen takk.. Da skal jeg jakte videre imorgen...

Det står ikke Sandes når jeg søker etter butikker, men er jo kanskje noen som har tatt inn samme merket i andre butikker?

Fant noen kule bukser på HM på kvadrat i Sandnes i går som jeg ble gledelig overaska over. men har og kjøpt noen med ekstra lavt liv og sretsh, de går akkurat fint under magen men krever en lang genser eller tunika. [:)]

Jeg har kjøpt noen mammabukser på Lindex. Helt greie bukser. Olabuksa jeg kjøpte var faktisk fin og så ikke ut som en kjerringbukse. Synes mye av mammatøyet ser så kjerringaktige ut. Men jeg må alltid ned en størrelse på mammatøy, så da sliter jeg litt med lengden. Blir alltid litt kortere enn hva jeg liker.
Det finnes jo noen av de småbutikkene som selger mammatøy også, men de er ofte en del dyrere enn HM og Lindex.
Skal til Stockholm i helga og der har de visst mange bra mammabutikker, så jeg får se om jeg kan finne noe fint sommertøy.

Lykke til videre i jakten på mammatøy!

hei.

ej kjøpte bokse på vero moda , dej he sånne bokse so e lave i live :)
dej ha også toppa so va ganske behagli å broke :)

Back
Topp