BUKSER!!

Ina99

Flørter med forumet
Er bare 10 uker på vei, men bukser er min værste fiende om dagen :smiley-angry007 Alle passer, men gud så grusomme de er rundt magen, alt trykker liksom.. til og med joggebukser!!
Så har dere forslag til noen behagelige bukser som ikke koster en formue? Ikke mammabukser, har to i S - men de er enda for store:p
Evt noen fine og billige hverdagskjoler? Som ikke blir for lange til noen på 155?

Er bare 10 uker på vei, men bukser er min værste fiende om dagen :smiley-angry007 Alle passer, men gud så grusomme de er rundt magen, alt trykker liksom.. til og med joggebukser!!
Så har dere forslag til noen behagelige bukser som ikke koster en formue? Ikke mammabukser, har to i S - men de er enda for store:p
Evt noen fine og billige hverdagskjoler? Som ikke blir for lange til noen på 155?
Har samme problem selv!! Er bare 8 uker på veg, og sliter med å kle meg til jobb hver morgen

Kjøpte disse i flere farger sist graviditet og bodde i de under graviditeten og etterpå:-) har det og bruker de mye enda 5 år etter;-)

Vedlegg

• 6A2EE993-DC6D-49B6-8B79-49F5C4B4D09C.png
    6A2EE993-DC6D-49B6-8B79-49F5C4B4D09C.png
    369,2 KB · Visninger: 157
Samme her! Buksene passer fint enda men er så forferdelig å ha på seg! Går rundt og sægger med joggebuksen hjemme Er så oppblåst at jeg ved hver anledning jeg får åpner smekken, det gjelger å ha på stor genser så ingen ser Ønsker å kjøpe bukser som passer min stil, for vil vente lengst mulig før jeg går over til gravidklær, føler det ikke finnes gravidklær som jeg kan føle meg vel i. Vil derfor vente til alt jeg bryr meg om er å bare være komfortabel.

Har fått tips om «yoga pants bukser» fra bikbok! De skal visst være gode på magen selv om de ikke er ment for gravide. Skal selv innom en dag for å prøve på

Back
Topp