Bukser

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Hvilke bukser bruker dere?
Her er jeg både oppblåst og kvalm,så ikke godt st noe strammer over magen (så der røk de fleste dongeribuksene mine), jobber på kontor så må igrunnen se litt anstendig ut også. Syns det er for tidlig å begynne å bruke gravidbukser da jeg syns de fremhever magen. Er idag 6+3.

Jeg er 8+4 og synes også buksene strammer ubehagelig... Kjøpte et par Floyd stoffbukser med litt høyere liv og mye stretch.. helt supert:happy:

Jeg kjøper litt løse bukser på Vero Moda som kan knytes i livet. Finnes i alle mulige farger og ser egentlig fine ut :happy:

• Liker
Reactions: Pio
Du kan jo bruke noen fine hverdagslige kjoler også om du ønsker. Ser veldig bra ut og strammer ikke en plass :hilarious: Ellers er det jo veldig fint med tøy-slengbukser for tiden, som du kan kombinere med mye!

Jeg synes egentlig det er helt greit med noen pene gravidbukser. Det finnes jo både den versjonen med masse stoff oppover magen og de med lavt liv. Synes du begge fremhever magen?

Jeg synes egentlig det er helt greit med noen pene gravidbukser. Det finnes jo både den versjonen med masse stoff oppover magen og de med lavt liv. Synes du begge fremhever magen?
Har kun prøvd de med stoff oppover magen..

Jeg har begynt å bruke gravidbukser, har stort sett stramme jeans og synes de er utrolig ubehagelige og forverrer kvalmen. Er 8+6

Jeg bruker nesten bare gravid-tights. Elsker de.

Her går det mye i strømpebukser og genserkjoler om dagen :) med noen støvletter til blir det ganske stilfullt og passer fint på kontor :)

Endte idag med to bukser fra veromoda som så gabske fine ut,men med strikk i livet. Og strømpebukser for gravide på hm.. så da håper jeg at gravidbuksene kan ligge i skapet noen uker til :)

Jeg har begynt å bruke Thigts igjen for første gang på mange år.. med lang tunika / skjorte over.. føler meg som en ballong allerede :wtf:

Dager hvor jeg er veldig oppblåst bruker jeg jeggings og en større genser over. Men merker at det også kan bli litt ubehagelig, så har tenkt å finne meg noe annet.

Tights, joggebukse og sånne vie pene svarte bukser fra Cubus:) hjemme på kvelden har jeg bare på meg en chill lang genser uten bukse )

Back
Topp