Bukser

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Hvilke bukser bruker dere?
Her er jeg både oppblåst og kvalm,så ikke godt st noe strammer over magen (så der røk de fleste dongeribuksene mine), jobber på kontor så må igrunnen se litt anstendig ut også. Syns det er for tidlig å begynne å bruke gravidbukser da jeg syns de fremhever magen. Er idag 6+3.
 
Var stramt hos meg også idag, godt å komme hjem fra jobb å få av dongeribukse og rett i joggebukse:p 6+1, men er heldigvis ikke kvalm
 
  • Liker
Reactions: Pio
Var stramt hos meg også idag, godt å komme hjem fra jobb å få av dongeribukse og rett i joggebukse:p 6+1, men er heldigvis ikke kvalm
Har brukt endel kjoler nå,men syns også strømpebuksa blir ubehagelig..
 
Jeg fant en skikkelig god en på Kapp ahl! Sort bukse, vid hele veien ned, og med strikk i livet. Kostet 400 tror jeg, ser fin ut, og veldig behagelig.
 
Bruker kjoler og skjørt - har ei dongeribukse, men den var blitt litt trang allerede..
 
Blir litt stressa jeg nå, føler liksom ingen særlig forskjell i magen enda.. :bored: jeg åpner knappen på jeansen når jeg sitter å spiser, (men det har jeg liksom alltid gjort) og ellers bruker jeg mye bukser med «strikk» i livet.. så drar den bare opp!
 
Last edited:
Merker også at buksene mine er stramme, fordi jeg er oppblåst. Bruker tykke strikka-kjoler og loosefit bukser ☺️ Gjerne med cardigan over
 
Buksene strammer skikkelig her også. Jeg er i utgangspunktet ganske slank og det skal ikke så mye til før jeg merker forskjell. Jeg kan ikke bruke de vanlige jeansene mine lenger. Jeg liker highvaiste så det gjør ikke saken bedre. I helgen som var måtte jeg kjøpe inn noen nye bukser mye med stretch og strikk i livet. Om kvelden ser jeg veldig gravid ut. Kan nok ikke holde dette skjult særlig mye lenger.
Bruker store gensere så det holder det skjult nok foreløpig.
 
Blir litt stressa jeg nå, føler liksom ingen særlig forskjell i magen enda.. :bored: jeg åpner knappen på jeansen når jeg sitter å spiser, (men det har jeg liksom alltid gjort) og ellers bruker jeg mye bukser med «strikk» i livet.. så drar den bare opp!

Det er ingenting å stresse over. Magen min er bare oppblåst og full av fis nå, det har ingenting med fosterets utvikling å gjøre. Nyt heller å bruke vanlige klær så lenge som mulig, snart føler du deg som en hval. ;)
 
Endte med to bukser fra veromoda med strikk i livet,og mamma-strømpebukser :) vi skal uansett ikke holde det skjult så mye lengre, da forma mi er dårlig og da syns vi det er bedre å fortelle barna det enn at de skal være bekymret for meg. Men ønsker heller ikke å se ut som jeg er 4 mnd gravid når jeg er 2.. :p
 
Bruker kun kosebukser for tiden, men det funker fordi jeg er hjemmeværende
 
Back
Topp