Bukser!!

Lenateacup

Glad i forumet
Nå må jeg krype til korset, jeg kan ikke lenger ha på meg de gamle tightsene og buksene jeg har brukt hittil. Selv nattbuksa er direkte ubehagelig, strikken og linningen strammer sånn at jeg får skikkelig "dobbelmage" og jeg blir kvalm av det. Så dere som har vært igjennom dette før, please gi meg litt tips, er det for tidlig å kjøpe slike mammabukser med magebånd nå når jeg bare er uke 11? Jeg har ikke så stor mage enda, men føler jeg er i grenseland mellom mage og ikke mage, og akkurat nok til at vanlige tightser og bukser blir ubehagelige og uutholdelige å ha på. Skal se på litt bukser idag, hva anbefaler dere? :)
 
Jeg begynte med mammabukser i uke 6-7. Orker ikke å gå rundt å ha det ubehagelig! Ble skikkelig vondt når jeg hadde noe som stramma over magen. Jeg bruker de fra hennes og Mauritz :)
 
Jeg har noen fra hm, de brukte jeg faktisk etter fødsel en stund også, for de var så gode å ha på ;) kjøpte de sent o forrige svangerskap, men prøver å finne de på kottet, så jeg får begynt å bruke dem. Vanlige buksene mine passer ikke lengre!!
 
Finnes mange flotte mammabukser på butikkene. :)
Gode thightser med deilig strikk over magen osv. :)
 
Da tror jeg at jeg herved er overbevist, og går til innkjøp av mammabukser! Høres mye mer behagelig ut med strikk over magen og bukselinninger som ikke strammer :D
 
Fant en fantastisk bukse på vero moda i dag, med strikk i, supermyk og god
 
Kjøpte min første mamma bukse for et par uker siden og var ganske skeptisk. Jeg er ikke så glad i at ting går sånn langt oppå magen. Her måtte jeg åpne knappen på mine vanlige bukser når jeg satt for det strammet sånn. Nå har jeg 3 mamma bukser og jeg eeelsker de! Kjøpt 3 forskjellige på hm. Er glad jeg kjøpte de nå, for da får jeg brukt de litt lenger :) fantastisk deilige!
 
Fant faktisk en bukse på Cubus idag, #1 Cosy het den visst, og det var sant! Nå skal jeg bo i den til jeg kommer meg til byen og får kjøpt skikkelige mammabukser! Kjenner jeg gleder meg til litt mer variasjonsmuligheter i klesskapet! :)
 
Jeg har de siste dagene brukt regnbukse strikk som jeg har satt i uniform buksen min. Det går greit, så lenge jeg har skjorte og jakke som rekker nedenfor. Men innser at jeg nok må finne mine mammabukser nå. Jeans er jo så vondt å gå med :rolleyes:
 
Jeg Har også kjøpt meg noen mye bukser da ingen av de gamle buksene passer over magen lenger:p:eek: har foreløpig bare kjøpt noen store kosebukser. Kjøpte også på Cubus. Slike store løse bukser. Utrolig deilige:D
 
Jeg elsker de Molly buksene fra Gina. De er jo high waist og super strechy. Så jeg kjøpte meg en str større i går. Da har jeg god plass til å vokse. Koster bare 299
 
Her går det i trange og vanlige bukser når jeg er ute av huset, men med en gang jeg kommer hjem slenger jeg på joggebuksa! Gleder meg til å kjøpe mammabukser! Er litt for tidlig for min del, men tar vel ikke mange ukene før jeg går til innkjøp av et par :)
 
Gått til innkjøp av en mammabukse og en mamma tights, buksa ihvertfall er gull verdt!
Har to andre bukser som går an men tar strikk mellom smekken og dekker til med singlett for at de skal gå an :p
 
Back
Topp