Bukser

Hennes og Mauritz har rimelige gravideklær og ganske bra utvalg på bukser og jeans. Jeg har iallefall kjøpt mine tights og bukser der nå. Klarer ikke å ha noe som strammer på magen. Problemet er jo likevel at det sklir litt ned, men komfort er viktigst! :o)

Har kjøpt et par mammabukser fra HM, men de har liksom ikke helt super passform for meg...men det er jo helt klart individuelt ;) fant noen vanlige bukser fra HM som er lave i livet ( skinny low waist jeans) , og kjøpte de en str større enn vanlig, og da var de kjempe fine, i tillegg til at de ikke strammer over magen fordi de sitter såpass lavt. :) ( nå skal det sies at jeg ikke var veldig stor i utgangspunktet, og heller ikke har verdens største mage i uke 19)

• Liker
Reactions: H27
Har kjøpt et par mammabukser fra HM, men de har liksom ikke helt super passform for meg...men det er jo helt klart individuelt ;) fant noen vanlige bukser fra HM som er lave i livet ( skinny low waist jeans) , og kjøpte de en str større enn vanlig, og da var de kjempe fine, i tillegg til at de ikke strammer over magen fordi de sitter såpass lavt. :) ( nå skal det sies at jeg ikke var veldig stor i utgangspunktet, og heller ikke har verdens største mage i uke 19)
Samme her :) bruker de buksene jeg har som er lave på livet. Kan være litt ubehagelig å sitte for lenge av gangen, men ellers null stress!

Har prøvd litt forskjellig i mamma avd og funnet noen nom jeg elsker !! Men fant en knall rosa bukse som jeg hadde så lyst på men den var veldig lav i livet så passet ikke for meg :-(

Syns det er vanskelig å finne noe i butikkene, jeg har kjøpt masse på hm sine nettsider...da får en ikke prøve, men man sender jo tilbake pm det ikke passer!! Jeg har vært heldig da!!
Skal sies at jeg må ha litt stor str da!!! Holder ikke med 38 her

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skinny jeans mammabukser på h&m !! De sitter såå godt på, god stretch ! Har kjøpt inn nok til resten av dette svangerskapet :)

ImageUploadedByBV Forum1377552669.137997.jpg

ImageUploadedByBV Forum1377552695.850375.jpg

• Liker
Reactions: H27
Back
Topp