• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bukser som strammer!

Trollmoren

Betatt av forumet
Jeg er bare 5uker på vei...men kjenner allerede at noen av buksenes min er begynt å bli litt stramme rundt magen.. Er ikke det litt tidlig da?? Er mitt fjerde svangerskap dette, men jeg hugser jo ikke hvordan dette var sist da hehe..
Andre som har det sånn?

MAMMAS LILLE ENGEL

ORIGINAL: *eim*

her er det også veldig ubhegagelig med bukser som strammer!!
men kan ikke si at magen har blitt noe større enda......[8|]

Kan ikke akkurat si at magen min heller er blitt noe større enda da...selv om det kanskje virker sånn. Jeg kjenner at det er noe der liksom..

MAMMAS LILLE ENGEL

Jeg merker at jeg har lagt på meg, men det er fordi jeg spiser mye[:D] Er ikke no mage her enda.. [;)]

Buksene strammer ja, men det gjorde de før jeg ble gravid og[:D]. Er blitt litt småfeit det siste halvåret[:o]....

Jeg har ikke lagt på meg noe enda heldigvis, og håper det drøyer enda en stund før jeg gjør det....[&:] Jeg la å meg mye i de to første svangerskapene, men det siste var det ikke så ille..."bare" 17kg[;)]..så jeg håååper jeg ikke overstiger det denne gangen[:)]

MAMMAS LILLE ENGEL

Jeg har ikke sjekka vekta denne uka... men jeg hadde faktisk gått bittelitt ned forrige uke... Hmm... tror jeg spiser litt for dårlig.
Buksene mine er for små de... er ikke at det er så fryktelig trangt... men så fort det strammer litt over magen så blir det vondt inni der, så jeg tør rett og slett ikke å ha noe stramme klær over. Kjøpt meg en stor bukse som jeg kan trekke over magen og det var mye mer behagelig å gå i med den oppblåste magen min. Jeg er ganske rundt over magen nå da så det er vanskelig å se om det er noe tegn til gravid mage eller bare luft. [8D] Men skal jo ikke være noe særlig med mage enda da... er jo bare et par dager til jeg er 6 uker på vei. Litt tidlig å få mage enda. [;)] Hvis det ikke er tvillinger da... høhø.... håper egentlig ikke det... selv om det er søtt med tvillinger så lurer jeg på om jeg ville taklet to skrikende unger på natta. [:D] Venter spent på UL.... synes det er alt for lenge til!!! [8D]

Back
Topp