Bukser for gravide

Totti

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Trenger litt tips her! Lette etter slike bukser på cubus i dag, men ser ikke ut som de her det her i hvertfall.. Begynner å få en liten mage, så får ikke igjen knappen på de fleste buksene mine nå. Så måtte bare kjøpe meg et par bukser som var en størrelse større, men etter hvert blir jo de for små de også. Så ser ut som jeg må handle litt på nett! Så er det noen som har tips om noen fine behagelige gravidbukser? Og kjøper man de i sin vanlige størrelse? :)

Trenger litt tips her! Lette etter slike bukser på cubus i dag, men ser ikke ut som de her det her i hvertfall.. Begynner å få en liten mage, så får ikke igjen knappen på de fleste buksene mine nå. Så måtte bare kjøpe meg et par bukser som var en størrelse større, men etter hvert blir jo de for små de også. Så ser ut som jeg må handle litt på nett! Så er det noen som har tips om noen fine behagelige gravidbukser? Og kjøper man de i sin vanlige størrelse? :)
Jeg har kjøpt alle på h&m. Synes de er billige og greie. Bruker samme str ja.

Jeg har kjøpt alle på h&m. Synes de er billige og greie. Bruker samme str ja.
Enig, jeg har kjøpt slim-fit buksene så det er ingen som ser at det er gravidbukser om jeg ikke drar opp genseren
Tusen takk for tips, da skal jeg bestille meg sånne :) tenker det ser finest ut om de ser ut som vanlige bukser i forhold til jobb og diverse, greit å føle seg litt vel også :)

Tusen takk for tips, da skal jeg bestille meg sånne :) tenker det ser finest ut om de ser ut som vanlige bukser i forhold til jobb og diverse, greit å føle seg litt vel også :)
Jepp, derfor jeg kjøpte dem, istedenfor å gå med mannens joggebukser liksom :hilarious:

Jepp, derfor jeg kjøpte dem, istedenfor å gå med mannens joggebukser liksom :hilarious:
Haha! Ja, går en del med joggebuksene til mannen hjemme, men aldri i verden at jeg beveger meg ut av huset med de :hilarious: har bare to vanlige bukser som passer nå pluss de to jeg kjøpte i dag, så begynner å haste litt :hilarious:

H&M har gode gravidbukser syns jeg :) Men ikke kjøp så mange om gangen, ting skjer raskt fremover nå og kroppen endrer seg veldig. Jeg tipper jeg snart må opp i størrelse for den jeg har i 34 begynner å stramme litt :)

Haha! Ja, går en del med joggebuksene til mannen hjemme, men aldri i verden at jeg beveger meg ut av huset med de :hilarious: har bare to vanlige bukser som passer nå pluss de to jeg kjøpte i dag, så begynner å haste litt :hilarious:
Det går ikke ann å se det er gravid bukser. Med mindre du drar opp jumperen. Ganske fornøyd med de. Betalte vel ca 299 per bukse. Kjøpte 5 stykk.

H&M har gode gravidbukser syns jeg :) Men ikke kjøp så mange om gangen, ting skjer raskt fremover nå og kroppen endrer seg veldig. Jeg tipper jeg snart må opp i størrelse for den jeg har i 34 begynner å stramme litt :)
Kommer ann på hvordan du legger på deg. Jeg legger i hovedsak kun på meg på magen så da går det fint

Lurt, vanskelig å si hvordan kroppen blir etter hvert ja! :)

Som flere skriver, de på hm er greie:) noen av modellene er litt mindre i str enn andre, jeg har pleid å bruke en str mindre enn vanlig i de buksene, men jeg tror de er litt større i de større størrelsene. (Bruker 44 til vanlig men 40-42 i de fleste gravidbuksene)

Du kan og bruke en strikk i knapphullet på dine vanlige bukser en stund, det gjør jeg :) har du en lang topp, så trenger ikke glidelåsen nødvendigvis være igjen heller :)

Jeg har gitt opp vanlige bukser, og gravidbuksene er jeg ikke komfortabel med å bruke, så sverger til joggebukse :smug:

Jeg har et par fra Zalando. Per nå har jeg bare brukt det ene paret for andre er ikke like stretchy og går kun når jeg er høygravid. Men de jeg har nå som jeg bruker på jobb er veldig behagelige, stretchy så de passer over lengre tid og lett å brette litt ned når jeg som nå ikke er like stor pga mindre luft :p Det er en av de billige enkle fra Zalando Essentials. Eneste kjipe er at den ikke har lommer.

Edit: Kjøpte de i "vanlig størrelse" for vet jo ikke hvordan jeg legger på meg ellers. Har gått helt fint så langt.

Jeg har 3 forskjellige fra HM, de er 1 str mindre enn jeg bruker i vanlige bukser.

Jeg har kjøpt mine på hm, både jeans og tights. Kjøper i vanlig størrelse, og de sitter fint :) liker at hm har slim fit bukser

Jeg har alltid vært fornøyd med gravid buksene og tightsene fra H&M tidligere. Denne gangen har jeg bestilt fra Mamalicious og venter i spenning på de:happy: Har en jobb der jeg må ha nesten en slags type dressbukse og det sliter jeg med å finne på H&M denne gangen. Kommer nok til å kjøpe "hverdagsbukser" på H&M uansett. Og så elsker jeg noen tynne joggebukser de har på Cubus ;)

Jeg har alltid vært fornøyd med gravid buksene og tightsene fra H&M tidligere. Denne gangen har jeg bestilt fra Mamalicious og venter i spenning på de:happy: Har en jobb der jeg må ha nesten en slags type dressbukse og det sliter jeg med å finne på H&M denne gangen. Kommer nok til å kjøpe "hverdagsbukser" på H&M uansett. Og så elsker jeg noen tynne joggebukser de har på Cubus ;)
Si i fra om hvordan de buksene er når du får prøvd da :)

Back
Topp